Jeżeli twój iPhone 4 uległ jednemu lub kilku z uszkodzeń opisanych poniżej, możesz skorzystać z opcji wymiany go na nowe urządzenie - iPhone 4 o takim samym kolorze oraz pojemności jak poprzedni model.
Wymianie podlegają jedynie telefony iPhone zakupione przez użytkowników w jednym z krajów znajdujących się na obszarze EU, EEA lub EFTA z wyłączeniem egzemplarzy zakupionych u Polskich opeartorów Orange, T-Mobile oraz Play. Jeżeli nie jesteś pewien pochodzenia swojego telefonu przed wysyłką wyślij do nas e-mail z numerem seryjnym urzadzenia w celu weryfikacji. Jeżeli urządzenie przypisane jest do operatora dowód zakupu z innego miejsca nie zmienia przynależności do danej sieci. W przeciwnym razie możesz zostać obciążony kosztem diagnozy.
Uszkodzenia umożliwiające płatną wymianę:
-rozbita szyba przód
-rozbita szyba tył
-zalanie
-brak komunikacji z iTunes
-uszkodzone złącze dokujące
-uszkodzony głośnik lub mikrofon
-uszkodzony port Audio Jack
-uszkodzony czujnik zbliżeniowy
-brakujące przyciski
-wygięta obudowa
-brak możliwości włączenia urządzenia
Wszystkie inne uszkodzenia należy najpierw konsultować z naszym serwisem.
Uszkodzenia uniemożliwiające płatną wymianę:
-urządzenie jest rozmontowane
-brakujące części wewnątrz urządzenia
-nie autoryzowane modyfikacje urządzenia
-w urządzeniu zainstalowane są nie oryginalne elementy
W celu skorzystania z możliwości wymiany należy:
1. Zapłacić za usługę.
2. Wypełnić i podpisać formularz dostępny po kliknięciu tutaj. Formularz należy dołączyć do przesyłki.
3. Bezpiecznie zapakowane uszkodzone urządzenie wysłać na adres:
iMad S.C.
ul. Św. Filipa 13
31-150 Kraków
numer klienta UPS: 319EOX
lub
iMad S.C.
ul.Nowy Świat 4
00-497 Warszawa
numer klienta UPS: Y3113F
Oferujemy również ubezpieczony transport urządzenia w obie strony.
W tym celu należy podczas realizacji zamówienia w "Metodach dostawy" wybrać opcję "Kurier UPS dla usług serwisowych (transport w obie strony)"
Nastepnie zamówić kuriera w firmie UPS pod nr telefonu +48 (22)[zasłonięte]489-48 na koszt odbiorcy wybierając usługę standardowego transportu (UPS Standard). Wybranie innej opcji niż standardowa będzie skutkować pobraniem dodatkowych opłat od wysyłającego. Paczkę należy ubezpieczyć na kwotę równą wartości urządzenia (maksymalnie 10000zł). W przypadku braku ubezpieczenia przesyłki firma iMad nie odpowiada za szkody powstałe w czasie transportu.
Bezpieczne zapakowane urzadzenie nalezy umieścić w zamykanej foliowej torbi UPS dostarczonej przez kuriera, w przypadku innego opakowania niż oryginalna folia UPS przesyłka nie zostanie przyjęta.
Po otrzymaniu przez nas przesyłki na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana informacja o przyjęciu sprzętu do serwisu oraz możliwościach śledzenia statusu naprawy.
Wymiana urządzenia jest traktowana jako naprawa serwisowa.
Na wymienione urządzenie udzielana jest 90 dniowa gwarancja.
Jeżeli urządzenie przed uszkodzeniem posiadało gwarancję a jej okres jest dłuzszy niż 90 dni, gwarancja zostaje przeniesiona na nowe urządzenie.