Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wykorzystaj to! Steve Cone wysyłka w 24 godziny

24-01-2015, 0:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik jurianel
numer aukcji: 4931170287
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 4   
Koniec: 24-01-2015 00:52:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Masz pytania?

Skorzystaj z przycisku
"Zadaj pytanie"


Przedpłata na konto

Numer konta
otrzymasz po zakupie
w mailu od Allegro


List polecony:

- 7.70 zł (ekonomiczny);
- 9,90 zł (priorytetowy);

Multizakupy

Kupując na kilku moich aukcjach, szczegóły dotyczące kosztów przesyłki znajdziesz w opisie aukcji
lub na stronie "o mnie";


Zanim kupisz na moich aukcjach zapoznaj się dokładnie ze stroną "o mnie" oraz opisem aukcji;

Możesz tam przeczytać o aktualnych promocjach;



"Wykorzystaj to!"

Steve Cone

Wydawnictwo "HELION"
ISBN
83-[zasłonięte]-0359-X
Stan: idealny

 
 Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

    Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
    Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
    10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja - oto najważniejsze składniki reklamy.
Jesteśmy wiecznie zajęci.
Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania,
która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z telewizorów,
radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych.
Ale przyciągnięcie uwagi to jeszcze nie wszystko - na reklamie zarobią tylko ci,
którzy wywołają u klientów reakcję.
Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing.
Poznaj techniki i slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką.
Niech ta książka będzie źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.


Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek,
który ma w świecie reklamy sporo do powiedzenia.
Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich korporacji,
takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup,
a także współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit,
Steve Cone zdobył bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.


    Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
    Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
    Budowanie medialnej twarzy firmy
    Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
    Poznawanie psychiki klientów
    Inna strona reklamy: public relations i sponsoring

    "Poszukujemy ochotników, którzy wyzwolą reklamę z oków sztampy.
Od kandydatów oczekujemy nowych pomysłów.
Gwarantujemy duże pieniądze i sławę."

    Twoi klienci

Polecam serdecznie!!!