Opis książki:
Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych
- Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
- Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
- 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz
Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania, która wyróżni się na tle tysięcy innych, atakujących nas z telewizorów, radioodbiorników, czasopism i witryn internetowych. Ale przyciągnięcie uwagi to jeszcze nie wszystko -- na reklamie zarobią tylko ci, którzy wywołają u klientów reakcję. Dowiedz się, jak prowadzić rentowny marketing. Poznaj techniki i slogany reklamowe, które stały się współczesną klasyką. Niech ta książka będzie źródłem Twoich nowych pomysłów na reklamę.
Zdaj się na doświadczenie autora. To człowiek, który ma w świecie reklamy sporo do powiedzenia. Zarządzając marketingiem czołowych amerykańskich korporacji, takich jak American Express, Epsilon, Apple, Fidelity czy Citigroup, a także współpracując ze znanymi politykami i organizacjami non profit, Steve Cone zdobył bogate doświadczenie, którym dzieli się z Tobą.
- Przegląd doskonałych, miernych i fatalnych strategii reklamowych
- Tworzenie skutecznych programów lojalnościowych
- Budowanie medialnej twarzy firmy
- Reklama w internecie: dużo hałasu i iskra nadziei
- Poznawanie psychiki klientów
- Inna strona reklamy: public relations i sponsoring
"Poszukujemy ochotników, którzy wyzwolą reklamę z oków sztampy. Od kandydatów oczekujemy nowych pomysłów. Gwarantujemy duże pieniądze i sławę."
Twoi klienci
Przedmowa (7)
1. Trzy sekretne składniki każdej udanej kampanii marketingowej (9)
2. Co to jest marka? Co zrobić, żeby była znana, i jak nią zarządzać? (23)
3. Jak stworzyć unikalną cechę oferty? (31)
4. Jak wykreować, wynająć lub namówić kogoś, by stał się twarzą Twojej firmy? (41)
5. Żeby przeczytać, musisz najpierw zobaczyć (53)
6. Przez broszury giną lasy. Postaraj się, żeby nie ginęły niepotrzebnie (83)
7. Słynne slogany (89)
8. Myśl globalnie, działaj lokalnie (93)
9. Integracja zwycięża wojny i umysły konsumentów (97)
10. Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: z każdej złotówki wydanej na media wyciągnij, ile się da (105)
11. Od profesora nikt nic nie kupi (115)
12. Trzy najważniejsze lekcje o kliencie (121)
13. Sztuka tworzenia skutecznych programów lojalnościowych (131)
14. Coś takiego! Nasza populacja się starzeje (141)
15. Jak się rodzą rewolucyjne pomysły? (151)
16. Internet: dużo zamieszania i promyk nadziei (157)
17. Public relations i sponsoring (161)
18. Polityka i promocja (169)
19. W świetle jupiterów (177)
20. Konfucjusz i sława (185)
21. Jak maksymalnie wykorzystać współpracę z agencją reklamową? (189)
22. Dziesięć pomysłów, które koniecznie musisz wykorzystać (195)
23. Bądźmy najlepsi (199)
Zobacz nasze pozostałe aukcje
Dodaj nas do ulubionych sprzedawców
Zapraszamy serdecznie.
|