Twoi klienci
Spis treści:
Przedmowa (7)
1. Trzy sekretne składniki każdej udanej kampanii marketingowej (9)
2. Co to jest marka? Co zrobić, żeby była znana, i jak nią zarządzać? (23)
3. Jak stworzyć unikalną cechę oferty? (31)
4. Jak wykreować, wynająć lub namówić kogoś, by stał się twarzą Twojej firmy? (41)
5. Żeby przeczytać, musisz najpierw zobaczyć (53)
6. Przez broszury giną lasy. Postaraj się, żeby nie ginęły niepotrzebnie (83)
7. Słynne slogany (89)
8. Myśl globalnie, działaj lokalnie (93)
9. Integracja zwycięża wojny i umysły konsumentów (97)
10. Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: z każdej złotówki wydanej na media wyciągnij, ile się da (105)
11. Od profesora nikt nic nie kupi (115)
12. Trzy najważniejsze lekcje o kliencie (121)
13. Sztuka tworzenia skutecznych programów lojalnościowych (131)
14. Coś takiego! Nasza populacja się starzeje (141)
15. Jak się rodzą rewolucyjne pomysły? (151)
16. Internet: dużo zamieszania i promyk nadziei (157)
17. Public relations i sponsoring (161)
18. Polityka i promocja (169)
19. W świetle jupiterów (177)
20. Konfucjusz i sława (185)
21. Jak maksymalnie wykorzystać współpracę z agencją reklamową? (189)
22. Dziesięć pomysłów, które koniecznie musisz wykorzystać (195)
23. Bądźmy najlepsi (199)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty. Przy zakupie powyżej 190zł dostawa kurierem GRATIS |