Opis: Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2[zasłonięte]009-20 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Smid Wacław
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30512
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 696
- Format: 14.8x21.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 1.01
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]14489
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]14489
- PKWiU: 58.11.1
|