Nissan Patrol GR Y60 z 1993r.
Oryginalna niemiecka wersja 5 osobowa w prawie najbogatszej wersji oraz najlepszym wykończeniu
Zaznaczam, że nie jestem handlarzem tylko osobą prywatną, pasjonatem motoryzacji.
Patrol nie przygotowywany do sprzedaży, po prostu w takim stanie staram się utrzymywać swoje samochody.
Samochód jest w praktycznie idealnym stanie, nie spotkałem drugiego takiego.
Najważniejszym jest fakt, że auto jest absolutnie bezwypadkowe, żaden element nie był nigdy malowany (na lewym błotniku była wgniotka, którą wyklepałem i pomalowałem, jednak specjalnie nie malowałem go całego), wszędzie jest oryginalny lakier, co jest rzeczą wręcz niespotykaną w tego typu i tym roczniku samochodzie.
Kolejnym istotnym faktem jest stan ramy, która nie posiada żadnych dziur, nie jest krzywa i jest w perfekcyjnym stanie.
Przebieg tego samochodu to 158 500 km co do niego to nie mam żadnych książek serwisowych itd., jednak na samochodzie jest nalepka widoczna na zdjęciach, że samochód miał w 1998r. 37 000 km!!! Posiadał w Niemczech jednego właściciela, który sprzedał go w 2010r., sprowadzony został przez poprzedniego właściciela, z przebiegiem ok. 138 000 km po czym po roku ja kupiłem go z przebiegiem 146 000 km. Posiadam filmik oraz zdjęcia wraz z datą, z chwili przekroczenia 150 000 km. O oryginalnym przebiegu świadczy fakt, że mechanik opiekujący się samochodem podczas wymian niektórych rzeczy o których nawiąże poźniej powiedział, że śruby nie były nigdy odkręcane i są jak nowe. Z tyłu są oryginalne japońskie klocki hamulcowe oraz oryginalny układ wydechowy wraz z katalizatorem.
Samochód posiada:
- hak
- spryskiwacze oraz wycieraczki reflektorów - dodatkową nagrzewnicę na tył samochodu - Diff Lock
Najważniejsze jest to, że w samochodzie wszystko jest sprawne, nawet najmniejsze detale, oraz wszystko działa. Samochód ma jednak 20 lat i nie jest fabrycznie nowy, jednak to prawdopodobnie najlepiej zachowany, poza zderzakiem i niepodłączony snorklem oryginalny Patrol w Polsce.
Oczywistym jest fakt, że gdzieniegdzie jest rysa, albo pęknięcie materiału na fotelu, które powstało od nieumiejętnego wysiadania z samochodu.
W Patrolu zrobiłem następujące rzeczy:
- zderzak robiony na zamówienie ze specjalnymi modyfikacjami oraz halogenami
- nowa chłodnica wody wraz z oryginalnym termostatem i nowym płynem chłodniczym
- nowa pompa wody
- nowe oryginalne paski klinowe trzy sztuki
- nowe sprzęgło wzmacniane +40% docisk oraz tarcza, oraz nowe oryginalne łożysko oporowe
- nowe oryginalne końcówki drążka kierowniczego, oryginalny drążek kierowniczy, cztery tuleje przedniego wahacza
- wymienione oleje w mostach, skrzynce biegów, reduktorze
- ok 2000 km temu zrobiony rozrząd wraz z uszczelką pod głowicą (dlaczego była robiona opowiem przez telefon - silnik nie był przegrzany, powodem awarii była błahostka) i kapitalnym sprawdzeniem głowicy (nowe prowadnice na zaworach wydechowych, próba ciśnienia itd.) Robione na oryginalnych częściach lub stosowanych na pierwszy montaż.
Jestem detalistą oraz wychodzę z założenia, że skąpy dwa razy traci, więc o samochód bardzo dbam i kupuje tylko oryginalne części lub tzw. "na pierwszy montaż".
Nie jest to jedyny samochód i używany jest "od święta".
Pewnie większość osób zacznie się zastanawiać dlaczego taki egzemplarz jest w dalszym ciągu na sprzedaż? Niestety mentalność Polaków jest taka, aby tanio kupić i to dla nich jest najważniejsze, a że później trzeba w taką "tanią okazje" zainwestować dwu lub trzykrotną wartość to już nie jest istotne. Później takie samochody stoją po warsztatach i naprawiane są bez końca.
Mój samochód taki nie jest.
Chętnie udzielę wszelkich informacji. Zapraszam do kontaktu.
Telefon 793-[zasłonięte] -925
Zapraszam do kontaktu.