|
Witamy Państwa
Przedmiotem sprzedaży jest :
Bransoletka ze Złota EXCLUSIVE
WSPANIAŁA WŁOSKA,DWUKOLOROWA
OKAZJA !!
Cena w innym sklepie - 5 400 PLN
Bransoletka wykonana jest z żółtego i białego złota, długość 20,5 cm,
szerokość ogniwa większego to 2,5 cm, a mniejszego ogniwa 1,8 cm,
próby 585 ( 14 kt) ,
na wyrobie wybite są próby Urzędu Probierczego
masa : 16, 6 g.
Bransoletka o wspaniałym i niepowtarzalnym wyglądzie !!
Wykonana z żółtego i białego złota!!!
Bransoletka wyjątkowo prezentuje się na kobiecej dłoni!!
Wykonana jest z wielką precyzją oraz dbałością o detale, posiada bardzo dobre zapięcie.
Ma bardzo bogaty i ekskluzywny wygląd!!!
Jest to wyjątkowo ekskluzywny wyrób, idealny na prezent dla
ukochanej kobiety.
Klienci, którzy dokonali minimum dwóch zakupów w naszym
e-Salonie Jubilerskim, otrzymują automatycznie na kolejne zakupy-
RABAT 10 % !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
na życzenie klienta wystawiamy fakturę vat.
|
|
|
wysyłka max.
24h
po zaksięgowaniu
przelewu na
naszym koncie
|
|
Przed kliknięciem
"kup teraz"
zapoznaj się z regulaminem aukcji
podanym na stronie
" mnie"
|
|
Historia złota
Złoto znane jest już od 6000 lat. Z czasem stało się najbardziej pożądanym, czczonym i drogocennym skarbem ludzkości. Prawdziwa moc tego sławnego pierwiastka wiąże się z odwiecznymi namiętnościami, które złoto bezustannie w nas budzi, dzięki czemu możemy lepiej poznać siebie samych. Wszystkich nas łączy złoto: ikona chciwości i gwarant prawości, a jednocześnie oznaka zbytku i symbol władzy.Niegdyś, ze względu na rzadkość występowania złota, na jego posiadanie mogli sobie pozwolić jedynie najbogatsi,a obecnie tego zaszczytu i splendoru,mogą dostąpić już niemal wszyscy.Trendy w biżuterii złotej zmieniały się na przestrzeni wieków równie często jak w modzie. Złotnicy wciąż obserwują otaczający świat i próbują wychwycić zmieniające się upodobania klientów oraz stworzyć kolekcje nowoczesne i niepowtarzalne. Jak mówi Peter Bernstein w swojej książce "Historia złota. Dzieje obsesji"........""Dowcip polega na tym, że nie sposób znaleźć nic innego, co byłoby jednocześnie tak bezużyteczne i tak przydatne."......
|
|