Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wygraj klienta - sprawdź jak myślą twoi klienci.

14-07-2012, 16:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.43 zł     
Użytkownik megasinski
numer aukcji: 2394503318
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 18   
Koniec: 03-07-2012 16:46:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Zanim zalicytujesz, koniecznie zapoznaj się z ważnymi informacjami (np. czas oczekiwania na przesyłkę, warunki licytacji, sposoby płatności itp.) na stronie O mnie.

Kup teraz książkę Wygraj klienta

Wygraj klienta

  • Autor: Marcin Paweł Panek
  • Ilość stron: 160
  • ISBN: [zasłonięte]978-8301-504-9
  • Wydawnictwo: Złote Myśli
  • Stan książki: nowy
  • Cena: 37.90 28.43zł
  • Zaoszczędzisz: 9.47zł

Dostępne są również wersje:

Wersja PDF ebook (PDF) za 21.90zł
Wersja Mp3 do ściągnięcia audiobook MP3 (MP3) za 21.90 16.43zł
Wersja Mp3 na nośniku CD audiobook CD (MP3 na CD) za 31.90 23.93zł

(Jeżeli któraś z powyższych trzech wersji Cię interesuje, skontaktuj się z sprzedawcą.
Jeśli obok widnieje napis brak, oznacza to, że wersja nie jest dostępna)


Sześć najważniejszych psychologicznych kluczy do skutecznej sprzedaży


Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?



Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?

Popatrz uważnie na powyższe zdjęcie.


Jak myślisz, ile więcej zarobiłby sprzedawca, który w taki sposób potrafiłby podejrzeć myśli klienta?


Wiesz, kiedy mówię "podejrzeć myśli", to nie chodzi mi o zgadywanie, lecz coś w rodzaju “spojrzenia Supermana”. Pamiętasz, jak ten superbohater prześwietlał swoim wzrokiem, co tylko chciał?
Nieważne, co stało mu na drodze - zawsze potrafił przejrzeć wszystko na wylot. Dzięki temu mógł zaradzić każdemu, nawet najbardziej ukrytemu problemowi.

A teraz Ty w podobny sposób możesz ratować swoją sprzedaż.


Co ukrywają klienci przed sprzedawcą?


Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka, a jednak na koniec słyszysz:


Ja się jeszcze zastanowię...


...i nigdy więcej go nie widzisz.


Nie masz pojęcia, co dzieje się w tej chwili w głowie klienta, ale czujesz, że jesteś tak blisko, że wystarczy słowo lub dwa, by przestał się opierać, ale... NIE MASZ POMYSŁU, co powiedzieć, by go ostatecznie przekonać.


Gdybyś w takim momencie WIEDZIAŁ, co go powstrzymuje przed zakupem, to doprowadziłbyś do sprzedaży nawet jednym, dopasowanym do myśli klienta, zdaniem.

Gdybyś tylko wiedział, co klient sobie myśli...


Nowe metody sprzedaży


Do tej pory skuteczna sprzedaż w dużej mierze opierała się na uważnej obserwacji zachowań klienta. Wypowiadałeś kilka zdań i obserwowałeś jego reakcje. Jak dobrze trafiłeś, to pojawiały się emocjonalne reakcje i mogłeś to wykorzystać w procesie przekonywania. W przeciwnym wypadku musiałeś próbować czegoś innego.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Dlaczego zadziwiające?

Bo okazuje się, że...


zakupy to rodzaj gry


Tak, dobrze czytasz - GRY. Ale nie takiej spokojnej jak szachy, lecz bardziej podobnej do gry w karty, bo nie wiesz, czym zagra w następnej kolejce.

Znajomość reguł gry to jedno, ale przewidywanie jego następnego ruchu to loteria, chyba że... GRASZ ZNACZONYMI KARTAMI.

To chyba najlepsze porównanie, jakie oddaje dynamikę działań i reakcji klienta w czasie zakupów.


Każde, nawet najmniejsze posunięcie, ma wpływ na następny ruch przeciwnika.


A to oznacza, że już nie musisz działać po omacku. Gdy znasz reguły zachowań klientów, a dodatkowo masz niesprawiedliwą przewagę (“znaczone karty”), to jesteś w stanie łatwiej i szybciej wpłynąć na takie osoby, by skorzystały z Twojej wyjątkowej oferty.


“Poznanie człowieka to klucz do udanego kontaktu z nim i całego procesu sprzedaży. Jeżeli będziemy znali podstawowe motywy, potrzeby, jakie kierują naszymi klientami, wtedy będziemy mogli im sprzedać niemal każdą rzecz. Należy tu podkreślić, iż zawsze gdzieś w naszych decyzjach jest choćby element psychologii. Nie można się od niej uwolnić, tak jak nie można wypraszać z domu nieustannie natrętnego sąsiada. Jeśli poznamy zasady funkcjonowania umysłu, będziemy wiedzieć, jak po kolei zachowuje się nasz klient od momentu wejścia do sklepu aż po wyjście z zamówionym towarem. Bez psychologii techniki marketingowe nie istniałyby. Nie istniałaby też sama wiedza o ekonomii czy innych naukach związanych z wydawaniem pieniędzy. Wszystko zaczyna się i kończy w naszym mózgu.„

- Cytat z książki "Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży"


Co więc powiesz na takie czary-mary:


Będziesz w stanie przewidzieć jego ruchy
i wpłynąć na myśli i zachowania.


Pewnie zastanawiasz się teraz, czy to jest naprawdę możliwe? Chciałbyś poznać reguły zachowań klientów i wypróbować tę wiedzę w praktyce, ale boisz się, że ta książka to "ściema"?

No to popatrz, czego możesz się spodziewać po tym praktycznym poradniku. Książka składa się z trzech części:


Część I - Sprzedaż to gra


Autor książki odkryje przed Tobą niewidoczny świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.


Część II - Mózg sprzedaje, mózg kupuje


Przed Tobą sześć mocnych rozdziałów, które opisują:


  • Jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia?


  • Dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów?


  • Jak przyciągnąć uwagę klienta i wpłynąć na jego postrzeganie produktu?


  • W jaki sposób błyskawicznie wpływać na emocje klientów?


  • Co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u Ciebie, sprzedawco)?


  • Jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by Twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty?



Część III - Poznaj swojego klienta


Jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów w Twojej branży?


BONUS: Dzień z życia handlowca (wersja elektroniczna - PDF)


W momencie zakupu książki Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży dodatkowo otrzymasz w prezencie poradnik w wersji elektronicznej (pdf):


Dzień z życia handlowca


Jego autor, Paweł Nalewajk, z humorem, w sposób lekki i przyjemny przekazuje swoje doświadczenia w przekonywaniu najtrudniejszych klientów.

Co znajdziesz w tym dodatkowym poradniku?


  • Jak wygląda sztuka dialogu w zależności od warstwy społecznej rozmówcy?


  • Dlaczego śmieszne anegdoty są kluczem do sukcesu w kontaktach międzyludzkich?


  • Jak wykorzystać swoją osobowość, by skutecznie negocjować umowy?


  • Jakie zabawne sytuacje zdarzają się w pracy handlowca?


  • Dlaczego przedsiębiorcy nie rozumieją, co mogą zyskać, posiadając stronę internetową i reklamę w sieci?


  • Jak odeprzeć presję obniżenia ceny Twojej oferty ze strony klienta?




Na podstawie tego, co Ci właśnie pokazałem, możesz sobie wyrobić tylko ogólny i powierzchowny pogląd na to, jak książka może pomóc Ci ulepszyć swój sposób sprzedaży. Jeżeli chcesz naprawdę poznać i wykorzystać tę wiedzę - nie ma innego wyjścia, musisz publikację kupić i przeczytać.

Dobra wiadomość jest taka, że w ciągu pierwszych pięciu dni od premiery książka jest tańsza o pięć złotych. No i oczywiście masz dożywotnią gwarancję zwrotu tej publikacji, gdyby jakimś cudem nie spełniła Twoich oczekiwań.


To jak będzie, chcesz wiedzieć co myślą Twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...?




Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat tej publikacji wejdź na stronę wydawnictwa Złote Myśli, gdzie znajdziesz dokładny opis tej, oraz wiele innych książek. Bezpośredni link do opisu ksiażki znajdziesz w darmowym fragmencie.






ZANIM DOKONASZ ZAKUPU

Przyjmuję do wiadomości:

Kupuję na tej aukcji książkę pt. "Wygraj klienta", w formie drukowanej, z ilością 160 stron, za jedyne 37.90zł 28.43zł oszczędzając w ten sposób 9.47zł


  • Wysyłka - GRATIS

  • Zanim dokonam zakupu zobowiązuję się zapoznać szczegółowo i zaakceptować wszystkie warunki zakupu oraz pozostałe informacje, które znajdują się na stronie O mnie





10 dniowy darmowy okres próbny...

Możesz wypróbować te książki przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz z nich w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś je przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do nas niezniszczone książki, a my zwrócimy Ci Twoje pieniądze. (Więcej informacji na stronie O mnie.).