Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wygraj klienta Audiobook CD skuteczna sprzedaż

31-03-2015, 9:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.30 zł     
Użytkownik beniamind_pl
numer aukcji: 5137701216
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-03-2015 09:40:07

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Wygraj klienta" (Audiobook CD) - Marcin Paweł Panek

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2012
ISBN [zasłonięte]978-8301-511-7
Audiobook CD (mp3)
czas: 213 min.
cena katalogowa: 31,90 zł
nasza cena: 23,30 zł


 


Sześć najważniejszych psychologicznych kluczy
do skutecznej sprzedaży

Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?

Wygraj klienta
Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?

 

Popatrz uważnie na powyższe zdjęcie.

 

Jak myślisz, ile więcej zarobiłby sprzedawca, który w taki sposób potrafiłby podejrzeć myśli klienta?


Wiesz, kiedy mówię "podejrzeć myśli", to nie chodzi mi o zgadywanie, lecz coś w rodzaju “spojrzenia Supermana”.
Pamiętasz, jak ten superbohater prześwietlał swoim wzrokiem, co tylko chciał?
Nieważne, co stało mu na drodze - zawsze potrafił przejrzeć wszystko na wylot.
Dzięki temu mógł zaradzić każdemu, nawet najbardziej ukrytemu problemowi.

A teraz Ty w podobny sposób możesz ratować swoją sprzedaż.

 

Co ukrywają klienci przed sprzedawcą?

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje.
Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka, a jednak na koniec słyszysz:

Ja się jeszcze zastanowię...

...i nigdy więcej go nie widzisz.

Nie masz pojęcia, co dzieje się w tej chwili w głowie klienta, ale czujesz, że jesteś tak blisko,
że wystarczy słowo lub dwa, by przestał się opierać, ale...
NIE MASZ POMYSŁU, co powiedzieć, by go ostatecznie przekonać.

Gdybyś w takim momencie WIEDZIAŁ, co go powstrzymuje przed zakupem,
to doprowadziłbyś do sprzedaży nawet jednym, dopasowanym do myśli klienta, zdaniem.

Gdybyś tylko wiedział, co klient sobie myśli...

 

Nowe metody sprzedaży

Do tej pory skuteczna sprzedaż w dużej mierze opierała się na uważnej obserwacji zachowań klienta.
Wypowiadałeś kilka zdań i obserwowałeś jego reakcje.
Jak dobrze trafiłeś, to pojawiały się emocjonalne reakcje i mogłeś to wykorzystać w procesie przekonywania.
W przeciwnym wypadku musiałeś próbować czegoś innego.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych.
Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami.
I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Dlaczego zadziwiające?

Bo okazuje się, że...

zakupy to rodzaj gry

Tak, dobrze czytasz - GRY.
Ale nie takiej spokojnej jak szachy, lecz bardziej podobnej do gry w karty,
bo nie wiesz, czym zagra w następnej kolejce.

Znajomość reguł gry to jedno, ale przewidywanie jego następnego ruchu to loteria, chyba że... GRASZ ZNACZONYMI KARTAMI.

To chyba najlepsze porównanie, jakie oddaje dynamikę działań i reakcji klienta w czasie zakupów.

 

Każde, nawet najmniejsze posunięcie, ma wpływ
na następny ruch przeciwnika.

A to oznacza, że już nie musisz działać po omacku.
Gdy znasz reguły zachowań klientów, a dodatkowo masz niesprawiedliwą przewagę (“znaczone karty”),
to jesteś w stanie łatwiej i szybciej wpłynąć na takie osoby, by skorzystały z Twojej wyjątkowej oferty.

 

Poznanie człowieka to klucz do udanego kontaktu z nim i całego procesu sprzedaży.
Jeżeli będziemy znali podstawowe motywy, potrzeby, jakie kierują naszymi klientami,
wtedy będziemy mogli im sprzedać niemal każdą rzecz.
Należy tu podkreślić, iż zawsze gdzieś w naszych decyzjach jest choćby element psychologii.
Nie można się od niej uwolnić, tak jak nie można wypraszać z domu nieustannie natrętnego sąsiada.
Jeśli poznamy zasady funkcjonowania umysłu, będziemy wiedzieć,
jak po kolei zachowuje się nasz klient od momentu wejścia do sklepu aż po wyjście z zamówionym towarem.
Bez psychologii techniki marketingowe nie istniałyby.
Nie istniałaby też sama wiedza o ekonomii czy innych naukach związanych z wydawaniem pieniędzy.
Wszystko zaczyna się i kończy w naszym mózgu.

Cytat z książki "Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży"

 

Co więc powiesz na takie czary-mary:

Będziesz w stanie przewidzieć jego ruchy
i wpłynąć na myśli i zachowania.

Pewnie zastanawiasz się teraz, czy to jest naprawdę możliwe?
Chciałbyś poznać reguły zachowań klientów i wypróbować tę wiedzę w praktyce,
ale boisz się, że ta książka to "ściema"?

No to popatrz, czego możesz się spodziewać po tym praktycznym poradniku.
Książka składa się z trzech części:

Część I - Sprzedaż to gra

Autor książki odkryje przed Tobą niewidoczny świat gier klientów.
Poznasz podstawowe zasady gier i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Część II - Mózg sprzedaje, mózg kupuje

Przed Tobą sześć mocnych rozdziałów, które opisują:

  • Jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia?
  • Dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów?
  • Jak przyciągnąć uwagę klienta i wpłynąć na jego postrzeganie produktu?
  • W jaki sposób błyskawicznie wpływać na emocje klientów?
  • Co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u Ciebie, sprzedawco)?
  • Jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by Twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty?

Część III - Poznaj swojego klienta

Jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów,
by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów w Twojej branży?

BONUS:
Dzień z życia handlowca (wersja elektroniczna)

Na podstawie tego, co Ci właśnie pokazałem, możesz sobie wyrobić tylko ogólny i powierzchowny pogląd na to,
jak książka może pomóc Ci ulepszyć swój sposób sprzedaży.
Jeżeli chcesz naprawdę poznać i wykorzystać tę wiedzę - nie ma innego wyjścia,
musisz publikację kupić i przeczytać.

 

To jak będzie, chcesz wiedzieć co myślą Twoi klienci
i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...?

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

Wstęp

1. Sprzedaż to gra
1.1. Zasady gry
1.2. Gracze
1.3. Czas i miejsce gry
1.4. Zwycięzcy i pokonani

2. Mózg sprzedaje, mózg kupuje
2.1. Pierwsze sekundy
2.2. Potrzeby klienta
2.3. Uwaga i spostrzeganie
2.4. Emocje klienta
2.5. Psychologia wydawania pieniędzy
2.6. Płeć w sprzedaży

3. Poznaj swojego klienta
3.1. Badania zachowań konsumentów
3.2. Nowoczesne technologie w służbie poznawania klientów
3.3. Klient w otoczeniu sklepów

Podsumowanie
Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"