Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYGRAJ KLIENTA - AUDIOBOOK A3

15-03-2015, 22:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik audio-ksiazki
numer aukcji: 5090404559
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-03-2015 21:41:25

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sposób dostawy:

Przesyłka kurierska 
przybliżony czas dostawy 2 dni

List polecony priorytetowy
przybliżony czas dostawy 2 dni

Płatność przy odbiorze
Przesyłka pobraniowa priorytet
przybliżony czas dostawy 2 dni



Dodatkowe informacje:

Szanowni Kupujący !

Wystawiam faktury VAT
Lokalizacja: Kraków

Wszystkie ceny podane na aukcjach są cenami brutto.

Po wygraniu aukcji prosimy o e-mail z wybraną formą
płatności i wysyłki towaru.

Dostępne są następujące możliwości:

Wpłata na konto - paczka pocztowa ekonomiczna
lub priorytetowa

Towar wysyłamy po wpłacie na konto
bankowe kwoty = cena towaru + koszt wysyłki

Kontakt:

Numer telefonu: +48 [zasłonięte] 509 630
e-mail: [zasłonięte]@audiobooks-ksiegarnia.pl.

Numer konta:

ING Bank Śląski
07 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450091 [zasłonięte] 318364

F.H FILIP Cieślik Joanna - ul. Kisielewskiego 28, 31-712 Kraków
W tytule przelewu prosimy podać numer
aukcji i nazwę użytkownika.

Wysyłka za pobraniem - przesyłka pobraniowa
lub przesyłka pobraniowa priorytetowa

Przy zakupie większej ilości koszt wysyłki nie wzrasta.
Przesyłki wysyłamy na adres podany w Allegro.

W razie życzenia wysyłki na adres inny niż podany,
proszę o e-maila z numerem aukcji oraz dopiskiem
"inny adres" w temacie.

Towar jest zawsze starannie zapakowany
i zabezpieczony. Do każdej przesyłki jest dołączony
paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie),
stanowią one podstawę do ewentualnej reklamacji.

WSZYSTKIE KSIĄŻKI WYSYŁANE SĄ
W CIĄGU 24 GODZIN OD MOMENTU
ZAKOŃCZENIA AUKCJI DANEJ KSIĄŻKI


Jako Sprzedający, komentarz wystawiamy zawsze po
uprzednim skomentowaniu transakcji przez
Kupującego. Jeśli jesteś niezadowolony z zakupionego
towaru, skontaktuj się z nami przed wystawieniem
komentarza! Zawsze staramy się załatwić reklamacje
w sposób korzystny dla kupującego.

Opis przedmiotu


darmowy hosting obrazków

Sześć najważniejszych psychologicznych kluczy
do skutecznej sprzedaży

 

Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?

Wygraj klienta
Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci?

Popatrz uważnie na powyższe zdjęcie.

Jak myślisz, ile więcej zarobiłby sprzedawca, który w taki sposób potrafiłby podejrzeć myśli klienta?

Wygraj klienta
Wiesz, kiedy mówię "podejrzeć myśli", to nie chodzi mi o zgadywanie, lecz coś w rodzaju “spojrzenia Supermana”. Pamiętasz, jak ten superbohater prześwietlał swoim wzrokiem, co tylko chciał?
Nieważne, co stało mu na drodze - zawsze potrafił przejrzeć wszystko na wylot. Dzięki temu mógł zaradzić każdemu, nawet najbardziej ukrytemu problemowi.

A teraz Ty w podobny sposób możesz ratować swoją sprzedaż.

Co ukrywają klienci przed sprzedawcą?

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka, a jednak na koniec słyszysz:

Ja się jeszcze zastanowię...

...i nigdy więcej go nie widzisz.

Nie masz pojęcia, co dzieje się w tej chwili w głowie klienta, ale czujesz, że jesteś tak blisko, że wystarczy słowo lub dwa, by przestał się opierać, ale... NIE MASZ POMYSŁU, co powiedzieć, by go ostatecznie przekonać.

Gdybyś w takim momencie WIEDZIAŁ, co go powstrzymuje przed zakupem, to doprowadziłbyś do sprzedaży nawet jednym, dopasowanym do myśli klienta, zdaniem.

Gdybyś tylko wiedział, co klient sobie myśli...

Nowe metody sprzedaży

Do tej pory skuteczna sprzedaż w dużej mierze opierała się na uważnej obserwacji zachowań klienta. Wypowiadałeś kilka zdań i obserwowałeś jego reakcje. Jak dobrze trafiłeś, to pojawiały się emocjonalne reakcje i mogłeś to wykorzystać w procesie przekonywania. W przeciwnym wypadku musiałeś próbować czegoś innego.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Dlaczego zadziwiające?

Bo okazuje się, że...

zakupy to rodzaj gry

Tak, dobrze czytasz - GRY. Ale nie takiej spokojnej jak szachy, lecz bardziej podobnej do gry w karty, bo nie wiesz, czym zagra w następnej kolejce.

Znajomość reguł gry to jedno, ale przewidywanie jego następnego ruchu to loteria, chyba że... GRASZ ZNACZONYMI KARTAMI.

To chyba najlepsze porównanie, jakie oddaje dynamikę działań i reakcji klienta w czasie zakupów.

Każde, nawet najmniejsze posunięcie, ma wpływ
na następny ruch przeciwnika.

A to oznacza, że już nie musisz działać po omacku. Gdy znasz reguły zachowań klientów, a dodatkowo masz niesprawiedliwą przewagę (“znaczone karty”), to jesteś w stanie łatwiej i szybciej wpłynąć na takie osoby, by skorzystały z Twojej wyjątkowej oferty.

Poznanie człowieka to klucz do udanego kontaktu z nim i całego procesu sprzedaży. Jeżeli będziemy znali podstawowe motywy, potrzeby, jakie kierują naszymi klientami, wtedy będziemy mogli im sprzedać niemal każdą rzecz. Należy tu podkreślić, iż zawsze gdzieś w naszych decyzjach jest choćby element psychologii. Nie można się od niej uwolnić, tak jak nie można wypraszać z domu nieustannie natrętnego sąsiada. Jeśli poznamy zasady funkcjonowania umysłu, będziemy wiedzieć, jak po kolei zachowuje się nasz klient od momentu wejścia do sklepu aż po wyjście z zamówionym towarem. Bez psychologii techniki marketingowe nie istniałyby. Nie istniałaby też sama wiedza o ekonomii czy innych naukach związanych z wydawaniem pieniędzy. Wszystko zaczyna się i kończy w naszym mózgu.Cytat z książki "Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży"

Co więc powiesz na takie czary-mary:

Będziesz w stanie przewidzieć jego ruchy
i wpłynąć na myśli i zachowania.

Pewnie zastanawiasz się teraz, czy to jest naprawdę możliwe? Chciałbyś poznać reguły zachowań klientów i wypróbować tę wiedzę w praktyce, ale boisz się, że ta książka to "ściema"?

No to popatrz, czego możesz się spodziewać po tym praktycznym poradniku. Książka składa się z trzech części:

Część I - Sprzedaż to gra

Autor książki odkryje przed Tobą niewidoczny świat gier klientów.  Poznasz podstawowe zasady gier 
i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Część II - Mózg sprzedaje, mózg kupuje

Przed Tobą sześć mocnych rozdziałów, które opisują:

  • Jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia?
  • Dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów?
  • Jak przyciągnąć uwagę klienta i wpłynąć na jego postrzeganie produktu?
  • W jaki sposób błyskawicznie wpływać na emocje klientów?
  • Co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u Ciebie, sprzedawco)?
  • Jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by Twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty?

Część III - Poznaj swojego klienta

Jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów 
w Twojej branży?

 


 

Czas nagrania 213min.


Lektor: Hubert Chłopicki

 

 

 

Zobacz inne aukcje audio-ksiażki

Zobacz moje aukcje (audio-ksiazki):
© Panel-alle | "O mnie" | Wszystkie Aukcje