Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wygraj klienta AUDIO CD Techniki Triki sprzedaży

15-07-2012, 21:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.40 zł     
Użytkownik kmpiekarska
numer aukcji: 2449625226
Miejscowość Ruda Śląska
Wyświetleń: 19   
Koniec: 06-07-2012 17:04:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

!!! Wysyłka GRATIS !!!


Wygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Psychologiczne triki w sprzedaży

Autor: Marcin Paweł Panek
Czas:213 min
ISBN:[zasłonięte]978-8301-511-7
Wydanie:Wydanie I, 2012

Audiobook na płycie CD

Cena rynkowa: 31,90 zł

CENA DLA CIEBIE: 23,40 zł

+

!!! Wysyłka GRATIS !!!
+

4 x GRATIS


4 niezwykle inspirujące poradniki,
dzięki którym łatwiej osiągniesz zamierzone cele

(format: ebook, pdf)



Sześć najważniejszych psychologicznych kluczy
do skutecznej sprzedaży


Chcesz wiedzieć, co naprawdę myślą Twoi klienci? Jak myślisz, ile więcej zarobiłby sprzedawca,
który potrafiłby podejrzeć myśli klienta?

Wiesz, kiedy mówię "podejrzeć myśli", to nie chodzi mi o zgadywanie,
lecz coś w rodzaju "spojrzenia Supermana".
Pamiętasz, jak ten superbohater prześwietlał swoim wzrokiem,
co tylko chciał?

Nieważne, co stało mu na drodze - zawsze potrafił przejrzeć
wszystko na wylot. Dzięki temu mógł zaradzić każdemu,
nawet najbardziej ukrytemu problemowi.

A teraz Ty w podobny sposób możesz ratować swoją sprzedaż.

Co ukrywają klienci przed sprzedawcą?

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci
ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz
je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś,
czego naprawdę nie potrzebują.

Przypomnij sobie taką sytuację: stoisz przed klientem, masz dla niego
idealny produkt, wiesz, że to dobra oferta, a cena nie jest zbyt wysoka,
a jednak na koniec słyszysz:

Ja się jeszcze zastanowię...

...i nigdy więcej go nie widzisz.

Nie masz pojęcia, co dzieje się w tej chwili w głowie klienta, ale czujesz,
że jesteś tak blisko, że wystarczy słowo lub dwa, by przestał się opierać,
ale... NIE MASZ POMYSŁU, co powiedzieć, by go ostatecznie przekonać.

Gdybyś w takim momencie WIEDZIAŁ, co go powstrzymuje przed zakupem,
to doprowadziłbyś do sprzedaży nawet jednym, dopasowanym do myśli klienta, zdaniem.

Gdybyś tylko wiedział, co klient sobie myśli...

Do tej pory skuteczna sprzedaż w dużej mierze opierała się na uważnej
obserwacji zachowań klienta. Wypowiadałeś kilka zdań i obserwowałeś jego reakcje.
Jak dobrze trafiłeś, to pojawiały się emocjonalne reakcje i mogłeś to wykorzystać
w procesie przekonywania. W przeciwnym wypadku musiałeś próbować czegoś innego.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych
i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu
z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły,
jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Dlaczego zadziwiające?

Bo okazuje się, że...

zakupy to rodzaj gry

Tak, dobrze czytasz - GRY. Ale nie takiej spokojnej jak szachy,
lecz bardziej podobnej do gry w karty, bo nie wiesz, czym zagra w następnej kolejce.

Znajomość reguł gry to jedno, ale przewidywanie jego następnego ruchu
to loteria, chyba że... GRASZ ZNACZONYMI KARTAMI.

To chyba najlepsze porównanie, jakie oddaje dynamikę działań
i reakcji klienta w czasie zakupów.
Każde, nawet najmniejsze posunięcie, ma wpływ
na następny ruch przeciwnika.

A to oznacza, że już nie musisz działać po omacku.

Gdy znasz reguły zachowań klientów,
a dodatkowo masz niesprawiedliwą przewagę ("znaczone karty"),
to jesteś w stanie łatwiej i szybciej wpłynąć na takie osoby,
by skorzystały z Twojej wyjątkowej oferty.

"Poznanie człowieka to klucz do udanego kontaktu z nim i całego procesu sprzedaży.
Jeżeli będziemy znali podstawowe motywy, potrzeby, jakie kierują naszymi klientami,
wtedy będziemy mogli im sprzedać niemal każdą rzecz. Należy tu podkreślić,
iż zawsze gdzieś w naszych decyzjach jest choćby element psychologii.
Nie można się od niej uwolnić, tak jak nie można wypraszać z domu nieustannie
natrętnego sąsiada. Jeśli poznamy zasady funkcjonowania umysłu, będziemy wiedzieć,
jak po kolei zachowuje się nasz klient od momentu wejścia do sklepu
aż po wyjście z zamówionym towarem. Bez psychologii techniki
marketingowe nie istniałyby. Nie istniałaby też sama wiedza o ekonomii
czy innych naukach związanych z wydawaniem pieniędzy.
Wszystko zaczyna się i kończy w naszym mózgu.

"Cytat z książki "Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży"

Co więc powiesz na takie czary-mary:

Będziesz w stanie przewidzieć jego ruchy
i wpłynąć na myśli i zachowania.

Pewnie zastanawiasz się teraz, czy to jest naprawdę możliwe?
Chciałbyś poznać reguły zachowań klientów i wypróbować tę wiedzę w praktyce,
ale boisz się, że ta książka to "ściema"?

No to popatrz, czego możesz się spodziewać po tym praktycznym poradniku.
Książka składa się z trzech części:

Część I - Sprzedaż to gra

Autor książki odkryje przed Tobą niewidoczny
świat gier klientów. Poznasz podstawowe zasady gier
i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Część II - Mózg sprzedaje, mózg kupuje

Przed Tobą sześć mocnych rozdziałów, które opisują:

* Jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia?

* Dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów?

* Jak przyciągnąć uwagę klienta i wpłynąć na jego postrzeganie produktu?

* W jaki sposób błyskawicznie wpływać na emocje klientów?

* Co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u Ciebie, sprzedawco)?

* Jak dopasować się do płci biologicznej
i kulturowej klienta, by Twój sposób sprzedaży przynosił najlepsze efekty?

Część III - Poznaj swojego klienta

Jak zbadać i "rozgryźć" zachowania klientów,
by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów
w Twojej branży?

BONUS:

Dzień z życia handlowca (wersja elektroniczna - PDF)


W momencie zakupu książki Wygraj klienta. Psychologiczne triki
w sprzedaży dodatkowo otrzymasz w prezencie poradnik

w wersji elektronicznej (pdf):
Dzień z życia handlowca

Jego autor, Paweł Nalewajk, z humorem, w sposób lekki
i przyjemny przekazuje swoje doświadczenia
w przekonywaniu najtrudniejszych klientów.

Co znajdziesz w tym dodatkowym poradniku?

* Jak wygląda sztuka dialogu w zależności od warstwy społecznej rozmówcy?

* Dlaczego śmieszne anegdoty są kluczem do sukcesu w kontaktach międzyludzkich?

* Jak wykorzystać swoją osobowość, by skutecznie negocjować umowy?

* Jakie zabawne sytuacje zdarzają się w pracy handlowca?

* Dlaczego przedsiębiorcy nie rozumieją, co mogą zyskać,
posiadając stronę internetową
i reklamę w sieci?

* Jak odeprzeć presję obniżenia ceny Twojej oferty ze strony klienta?

Na podstawie tego, co Ci właśnie pokazałem, możesz sobie wyrobić tylko ogólny
i powierzchowny pogląd na to, jak książka może pomóc Ci ulepszyć swój sposób sprzedaży.
Jeżeli chcesz naprawdę poznać i wykorzystać tę wiedzę - nie ma innego wyjścia,
musisz publikację kupić i przeczytać.

To jak będzie, chcesz wiedzieć co myślą Twoi klienci
i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...?

----------------------------------------------------------------------------------

Pamiętaj, że kupując na mojej aukcji:

  • oszczędzasz prawie 7 zł
  • nie płacisz za przesyłkę
  • otrzymujesz książki nowe, nieużywane, prosto z wydawnictwa
  • otrzymujesz unikatową 10-dniową gwarancję:
    jeśli nie będziesz zadowolony z wiedzy, którą znajdziesz w publikacji,
    możesz w tym czasie odesłać książkę, a zwrócimy Ci pieniądze o nic nie pytając
  • otrzymujesz GRATIS wersję elektroniczną (ebook w pdf) zamówionej książki
  • otrzymujesz aż 4 GRATISY - 4 wyjątkowe, praktyczne poradniki,
    dzięki łatwiej osiągniesz wyznaczone cele