Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wygotski - Narzędzie i znak w rozwoju dziecka

12-08-2014, 4:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik e-Krysia1960
numer aukcji: 4418837985
Miejscowość TYLKO WYSYŁKA
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-08-2014 04:52:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NARZĘDZIE I ZNAK W ROZWOJU DZIECKA, autor: Lew S. Wygotski, tłumaczenie: Barbara Grell, wydawca: PWN, Warszawa 1978, oprawa miękka, stron 148, wymiary 126 x 196. UWAGA – przetarcia i zabrudzenia na okładce; nieaktualne pieczątki biblioteki; zabrudzenia i przebarwienia krawędzi bloku; lekko zagięte narożniki okładki.

 

SPIS TREŚCI: Przedmowa do wydania polskiego (Marceli Klimkowski) - Przedmowa - I. Problem inteligencji praktycznej w psychologii zwierząt i w psychologii dziecka (1. Uwagi ogólne; 2. Badania nad inteligencją praktyczną dziecka) - II. Funkcja mowy w posługiwaniu się narzędziami (1. Problem inteligencji praktycznej i werbalnej; 2. Mowa i działanie praktyczne w zachowaniu dziecka; 3. Rozwój wyższych form praktycznego działania u dziecka; 4. Droga rozwoju psychicznego dziecka w świetle faktów; 5. Funkcja mowy uspołecznionej i egocentrycznej; 6. Zmiana funkcji mowy w działalności praktycznej) - III. Funkcja znaków w rozwoju procesów psychicznych (1. Rozwój wyższych form spostrzegania; 2. Rozpad pierwotnej jedności funkcji sensomotorycznych; 3. Przebudowa uwagi i pamięci; 4. Struktura dowolna wyższych funkcji psychicznych) - IV. Operacje znakowe i organizacja procesów psychicznych (1. Problem znaków w kształtowaniu wyższych funkcji psychicznych; 2. Społeczne pochodzenie wyższych funkcji psychicznych; 3. Podstawowe prawidłowości rozwoju wyższych funkcji psychicznych; 4. Analiza operacji znakowych u dziecka; 5. Struktura operacji znakowych; 6. Analiza rozwojowa operacji znakowych; 7. Dalszy rozwój operacji znakowych) - V. Metody badania wyższych funkcji psychicznych - VI. Wnioski (1. Problem systemów funkcjonalnych; 2. Procesy instrumentalne w zachowaniu; 3. Słowo i działanie).