§ Zamówienia.
1.Składać zamówienia w serwisie mogą tylko zarejestrowani klienci lub osoby które wypełniają formularz zamówienia i dokonują płatności on-line.
2.Proces zamówienia składa się z następujących etapów:
- wybór produktu, określenie jego szczegółowej charakterystyki, dodanie go do koszyka,
- otwarcie koszyka – wybór adresu wysyłki,
- wybór metody wysyłki,
- metoda płatności - przelew lub płatność systemem Dotpay.pl
- potwierdzenie złożenia zamówienia,
- płatność – w przypadku zapłaty przez Dotpay.pl wyświetli się możliwość przejścia do strony Dotpay.pl.
3. załączenie pliku
4.Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Klient otrzymuję informację e-mailową o zamówieniu.
5.Po otrzymaniu płatności oraz weryfikacji plików zlecenie zostanie przekazane do realizacji, status zamówienia zostanie zmieniony na „w realizacji”.
6.Czas realizacji zamówień jest liczony od momentu zmiany statusu zamówienia na „w realizacji”.
7.Zamówienia można składać 24h na dobę, 365 dni w roku.
8.Terminy realizacji zamówień są przypisane poszczególnym produktom.
9.Czas realizacji wyrażony jest w dniach roboczych. Dniem roboczym określa się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
10.W czas realizacji zlecenia nie wlicza się czasu przesyłki produktu do Klienta, który przeważnie wynosi 1-2 dni robocze.
11.W przypadku złożenia zamówienia w jednym zleceniu na kilka produktów termin realizacji całego zlecenia jest określony przez zamówienie o najdłuższym terminie realizacji.
12.Termin realizacji zamówienia/zamówień mogą być niedotrzymane ze strony Grupa LP w przypadku wystąpienia siły wyższej np. przerwa w dostawie energii elektrycznej, awaria. W takim przypadku klient zostanie poinformowany najpóźniej w dniu maksymalnego realizacji zamówienia.
DOKŁADNY REGULAMIN NA STRONIE O MNIE ALLEGRO
.