Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wyczesany - Pedagogika upośledzonych umysłowo NOWA

05-07-2014, 22:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.99 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 4368040527
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 05-07-2014 21:10:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


Wpłata

mBank
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135 4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

Opis aukcji

Janina Wyczesany

Pedagogika upośledzonych umysłowo
Wybrane zagadnienia

KSIĄŻKA Z PŁYTĄ CD!


- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2011
- Format: B5
- Stan:
NOWA
- Okładka: miękka

- Ilość stron:
206





Nasza cena: 28,99 PLN

 

 

 

OPIS:

Opracowanie niniejsze powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie studentów pedagogiki specjalnej. Książka obejmuje trzy grupy zagadnień. W pierwszej znalazły się wstępne wiadomości dotyczące oligofrenopedagogiki jako nauki Pokazuje ona wzajemny związek między stopniem upośledzenia a planowaniem postępowania rewalidacyjnego. Druga część książki zawiera ogólne założenia organizacji szkolnictwa specjalnego dla upośledzonych umysłowo w Polsce i dotyczy głównie placówek w formie zorganizowanych zakładów opieki szkolnej i zdrowotnej. Część trzecia zawiera materiał dotyczący opieki nad dzieckiem upośledzonym umysłowo we Francji i w Belgii. Na dołaczonej do książki płytce CD umieszczono wybrane przepisy regulujące działalność placówek specjalnych dla upośledzonych umysłowo oraz dotyczące zasad organizowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi w szkołach publicznych.


SPIS TREŚCI

 

 

Wstęp

 

Część I

Wprowadzenie do pedagogiki upośledzonych umysłowo

Przedmiot, cele i zadania pedagogiki upośledzonych umysłowo

Pojęcie upośledzenia umysłowego, kryteria, klasyfikacje i wskaźniki

Kryteria i klasyfikacje upośledzeń umysłowych

Upośledzenie umysłowe lekkie

Upośledzenie umysłowe umiarkowane i znaczne

Wskaźniki występowania upośledzenia umysłowego

Czynniki etiologiczne upośledzenia umysłowego

Podstawowe założenia pracy rewalidacyjnej z upośledzonymi umysłowo, zasady rewalidacji

Orzecznictwo, poradnictwo i kwalifikacje dzieci upośledzonych umysłowo do szkół placówek specjalnych

Zakres badań w pedagogice upośledzonych umysłowo

Zagadnienia

 

Część II

Rozwój opieki i szkolnictwa specjalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Polsce

Rys historyczny

Okres międzywojenny w Polsce

Okres po II wojnie światowej

Informacje w sprawie rozwoju szkolnictwa specjalnego i integracyjnego w Polsce

Placówki rewalidacyjne dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim

Szkoła specjalna. Jej cele i zadania w systemie oświaty i wychowania

Organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej w szkołach podstawowych specjalnych, w zasadniczych zawodowych specjalnych klasach specjalnych przy szkołach publicznych

Klasy specjalne dla dzieci upośledzonych umysłowo, przy szkołach podstawowych

Szkoły zawodowe specjalne

Nauczanie indywidualne w środowisku rodzinnym

Placówki rewalidacyjne dla upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim

Wczesna terapia i pomoc

Ogólna charakterystyka metod rehabilitacji dzieci z upośledzeniem umysłowym oraz mózgowym porażeniem dziecięcym

Przedszkola specjalne

Szkoły podstawowe specjalne dla upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym, tzw. „Szkoły życia”

Cele i zadania „Szkoły życia”

Organizacja placówki

Dzienne ośrodki usprawniania

Zespoły przygotowania do pracy

Zakłady pracy chronionej

Warsztaty terapii zajęciowej

Domy pomocy społecznej dla dzieci upośledzonych umysłowo

Alternatywne formy mieszkalnictwa chronionego

Integracja upośledzonych umysłowo w społeczeństwie

Problemy psychospołeczne rodziny dziecka upośledzonego umysłowo

Rola nauczyciela-wychowawcy wobec problemów edukacji osób upośledzonych umysłowo

Dekalog nauczyciela i wychowawcy na podstawie Małego Księcia Antoine’a de Exupéry’ego

Zagadnienia

 

Część III

Rozwój opieki i edukacji specjalnej w niektórych krajach europejskich

Rozwój szkolnictwa specjalnego dla osób upośledzonych umysłowo we Francji

Kwalifikowanie dzieci do różnych form pomocy kształcenia specjalnego

Problem integracji dzieci niepełnosprawnych w środowisk dzieci zdrowych

Problemy samodzielnego życia i pracy osób dorosłych niepełnosprawnych

Szkolnictwo specjalne dla osób upośledzonych umysłowo w Belgii

Organizacje przychodzące z pomocą osobom upośledzonym umysłowo

Działalność UNESCO na rzecz dzieci i młodzieży upośledzonej

Zagadnienia

 

Bibliografia

Dodatek (akty prawne)

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

Kontakt

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Wyczesany - Pedagogika upośledzonych umysłowo NOWA