-
wytrzymała i przetestowana konstrukcja
-
staranny dobór materiałów
-
wysoki poziom technologii produkcji
-
wysokie bezpieczeństwo pracy
-
w 100% skuteczna inspekcja końcowa
-
-
BEZPIECZEŃSTWO
-
Zapewniane jest jako czynnik kluczowy poprzez rozwiązania konstrukcyjne zgodne z Europejskimi Przepisami
Bezpieczeństwa (CE).
Wciągarki produkowane są z wysokiej jakości stali St 52.3, z wykorzystaniem łożysk SKF, spawane przez roboty, piaskowane, malowane proszkowo itd.
TESTOWANE POD WZGLĘDEM BEZPIECZEŃSTWA
Rowkowana obudowa wciągarki umożliwia dołączenie łańcuchów.
Schowek do przechowywania łańcuchów podczas transportu.
Opatentowany hamulec mechaniczny, który zwalniany jest natychmiast w momencie odwijania liny stalowej z bębna, a zaciągany natychmiast po zakończeniu odwijania liny stalowej z bębna. (Nie wchodzi w wyposażenie wciągarki 4EH.)
Opatentowany hamulec mechaniczny, większa odległość pomiędzy bębnem a górnym bloczkiem pozwala na łatwe i równomierne nawijanie liny.
Hydrauliczna pompa olejowa oraz hydrauliczny system sterowania, który działa niezależnie od hydrauliki ciągnika. Opatentowany układ hydrauliczny.
Dolny bloczek w celu obniżenia środka ciężkości
oraz łatwe i bezpieczne wyciąganie boczne.
- Uchwyt na piłę łańcuchową, siekierę i kilof.
-
Sterowanie elektryczno-hydrauliczne oraz opcjonalne sterowanie zdalne.
Sterowanie zdalne i sterowanie przepustnicy.
-
Trzpienie górne i dolne mają regulowaną wysokość,
w celu prostego podłączenia do wszelkiego typu ciągników. Głębokość trzpienia dolnego w 7E można także regulować, osiągając w ten sposób większą stabilność i lepiej położony środek ciężkości ciągnika.
-
Opatentowana przekładnia redukcyjna umożliwiająca wolniejsze i łatwiejsze wciąganie oraz zmniejszenie obciążenia ciągnika. Łatwa wymiana łańcucha napędowego.
-
Opatentowane koło zębate przesuwane osiowo
wchodzące w skład wciągarek 6EH i 8EH, jedynych profesjonalnych wciągarek do- stępnych na rynku słoweńskim, jest niezwykle pomocne w przypadku ciągnienia w trudnym terenie. Dysk odsuwa się od bębna i zwiększa żywotność sprzęgła; ponadto, pośrednio poprawie ulega prędkość hamowania (prawie bez ugięcia) oraz wydajność pracy.