Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wyciąganie stron z filtra Google - promocja

02-03-2015, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 300 zł     
Użytkownik marianpower
numer aukcji: 5097283950
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 35   
Koniec: 02-03-2015 10:47:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt


Wysłanie pliku na serwer Google.

Kontakt


Przedpłata na konto.

77 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2140022 [zasłonięte] 945163

Kontakt


Maksymalnie 5 dni roboczych.

Wyciąganie stron z filtra Google - promocja

"Wprowadzając promocję chcemy zachecić użytkowników do korzystania z naszech usług. Pokazać nowe lepsze podejście do pozycjonowania stron."
Odwiedz moją stronę www.marekswatek.pl i dowiedz się więcej o mnie!

Twoja strona zajmowała kiedyś wysokie pozycję w wyszukiwarce, telefony się urywały, przychodził e-mail za e-mailem z pytaniem o oferty? Działo się tak aż do momentu kiedy Google nałożyło karę na twoją stronę i teraz nie można jej odnaleźć w pierwszej 50 wyników?

Co może być przyczyną:

Wyszukiwarka Google stara się karać strony pozycjonowane w niewłaściwy sposób.

Firmy które nie przestrzegają wytycznych Google (https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl) mogą otrzymać karę otrzymaną w sposób ręczny lub algorytmiczny.

Dodatkowo kara może dotyczyć linków przychodzących do strony nałożony przez algorytm Pingwin lub kara za niewłaściwe wykonanie strony, kopiowanie tekstu - algorytm Panda.


Wyciąganie strony z filtra to procedura żmudna i czasochłonna. Trwa ona około kilku dni i często wymaga użycia specjalistycznych narzędzi do analizy profilu linków, które są płatne i dość kosztowne. Aby akcja wyciągania strony skończyła się powodzeniem najlepiej powierzyć ją doświadczonym specjalistom, ponieważ nieumiejętna zmiana profilu linków może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Jeśli odwiedzalność Twojego serwisu w przeciągu krótkiego czasu mocno spadła i chciałbyś uzyskać pomoc zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Jeżeli zaobserwowałeś spadek wejść na serwis www - skontaktuj się z nami. Przeprowadzimy pełny audyt seo strony www, oraz zadbamy o dobrą kondycję serwisu w wyszukiwarce Google.

Dlaczego warto nam zaufać:

Firma Extraseo.pl zajmuje się profesjonalnym pozycjonowaniem oraz optymalizacją stron internetowych. Dodatkowo ściągamy filtry ze stron www oraz prowadzimy sprzedaż linków z wartościowych miejsc.

Właściciel - Marek Swatek od lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych poparte wieloma sukcesami.

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na wydziale informatyki bronił pracy o tytule "Pozycjonowanie i optymalizacja stron www w wyszukiwarce Google".

Wraz z firmą Rankhouse zajął 4 miejsce w Konkursie Mistrzostw w Pozycjonowaniu stron w 2013 roku.

Jego strona Extraseo.pl zajmuje 1 miejsce na frazę "pozycjonowanie Katowice" a strona Futuremark.pl 1 miejsce na "pozycjonowanie Chorzów".

Sprawdź moje inne aukcje!

Chcę kupić - jak to zrobić?

1. Wygraj aukcje wyciąganie stron z filtra Google

2.W przelewie podaj nr aukcji oraz adres strony z której chcesz ściągnąć filtr.

3. Maksymalnie do dwóch dni otrzymasz plik do wgrania na swój serwer aby podłączyć stronę internetową z kontem Google dla Webmasterów.

Dzięki temu można sprawdzić czy strona otrzymała filtr, jakiego typu oraz pobrać wszystkie linki prowadzące do niej.

* W liście ustawiono wyświetlanie jednego linka z jednej domeny!

Co otrzymam?

Zajmujemy się ściąganiem filtrów ze stron internetowych.

Przygotowujemy pliki ze szkodliwymi linkami prowadzącymi linkami do Państwa strony.

Wysyłamy te linki do Google za pomocą narzędzia Disavow Tools.

Staramy się podać/zgłosić jak najmniejszą ilość linków dzięki czemu nie trzeba zaczynać pozycjonowania od początku.

1.W pierwszej kolejności podajemy linki które są z miejsc o niskiej jakości, kopiowanych tekstów oraz posiadają sztucznie dobraną kotwicę linka (anchor).

2.Wysyłamy plik z linkami i prosimy Google o rozpatrzenie wniosku.

Powtarzamy kroki 1 oraz 2 aż do skutku tzn otrzymania informacji o ściągnięciu kary przez Wyszukiwarkę !

Korzystamy z najlepszych narzędzi Ahrefs.com, Majestic seo, Seoodkurzacz, Sitecondition lecz końcową analizę przeprowadzamy własnoręcznie !!!

W razie pytań proszę o e-mail [zasłonięte]@extraseo.pl

Przeczytaj więcej :

Filtr ręczny

Najlepiej jest rozpocząć od sprawdzenia czy na stronę został nałożony filtr ręczny. W tym celu należy zalogować się do Narzędzi dla Webmasterów i w zakładce Ruch związany z wyszukiwaniem – Działania ręczne sprawdzić czy widnieje informacja o podjęciu ręcznych działań przeciwspamowych. Powiadomienie wskazuje również przyczynę filtra, np. nienaturalne linki przychodzące.

Procedura wychodzenia z filtra ręcznego może być dwojaka. Możemy wprowadzić zmiany pod kątem zgodności z wytycznymi Google i zwyczajnie poczekać na wygaśnięcie filtra, jednak po pierwsze trwa to dość długo - od kilku miesięcy nawet do ponad roku, a po drugie jeśli strona nadal będzie łamała wytyczne filtr zostanie odnowiony. Aby szybciej uporać się z filtrem musimy napisać prośbę o ponowne rozpatrzenie witryny, która powinna zostać poprzedzona naprawieniem błędów stanowiących naruszenie wytycznych Google. W przypadku kary za nienaturalne linki przychodzące należy przeanalizować linki prowadzące do naszej witryny i wyselekcjonować te, które mogły przyczynić się do nałożenia filtra (w szczególności warto zwrócić uwagę na odnośniki z przeoptymalizowanymi anchorami oraz pozyskiwane automatycznie). Następnie musimy zwrócić się do właścicieli witryn, na których znajdują się niechciane linki, z prośbą o ich usunięcie. Jeśli nie udało się usunąć wszystkich linków możemy rozważyć skorzystanie z narzędzia Disavow Links, w celu zrzeczenia się niechcianych odnośników. Ostatnim krokiem jest wysłanie prośby o ponowne rozpatrzenie, w której powinna być zawarta informacja o tym, w jaki sposób strona naruszała wytyczne Google i jakie zmiany zostały poczynione. Po około 7-30 dniach otrzymamy odpowiedź o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu zgłoszenia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia po około 7 dniach widoczne powinny być pierwsze efekty.

Filtry ręczne mogą być również nakładane za linki wychodzące oraz nadmierną optymalizację strony. W pierwszym przypadku powinniśmy skupić się na przeanalizowaniu linków wychodzących z naszej witryny, pamiętając o tym, że linki reklamowe powinny posiadać atrybut nofollow. W drugim przypadku należy sprawdzić stronę pod kątem przeoptymalizowania, zwracając szczególną uwagę na występowanie keyword stuffing, tj. upychania słów kluczowych w treści, titlach, altach.

Filtr algorytmiczny

Filtry algorytmiczne są karami nakładanymi w sposób automatyczny. Jeśli nie otrzymaliśmy powiadomienia o ręcznych działaniach, a pozycje strony nagle spadły najprawdopodobniej mamy do czynienia właśnie z filtrem algorytmicznym. W odróżnieniu od kary ręcznej w tym przypadku nie ma możliwości wyjścia z filtra przez wysłanie prośby o ponowne rozpatrzenie witryny. Cofnięcie filtra polega w tym przypadku na naniesieniu odpowiednich zmian i poczekaniu na ich zaindeksowanie. Filtry algorytmiczne nakładane są zwykle przy dużych update'ach, jak i drobniejszych zmianach w algorytmie Google. Poniżej krótka charakterystyka najważniejszych update'ów, które mogą być przyczyną filtra.

Panda

Update wprowadzony został w lutym 2011 w celu obniżenia pozycji stron niskiej jakości, z ubogą i niezbyt obszerną treścią, nie niosących ze sobą wartości dla użytkowników oraz kopiujących treści z innych witryn. Działania naprawcze powinny polegać w tym przypadku na zadbaniu o unikalność treści (teksty nie powinny być powielane na innych stronach), rozwiązaniu problemu duplikatów w obrębie witryny oraz jeśli posiadamy dość ubogą treść także na rozbudowaniu strony o nowe wartościowe, oryginalne, obszerne treści.

Pingwin

Update, który wszedł w życie 24 kwietnia 2012 ma za zadanie obniżać pozycje witryn stosujących niezgodne z wytycznymi metody pozyskiwania linków oraz zawierających nadmiernie upchane słowa kluczowe, powodujące, że strona staje się mało czytelna. Działania naprawcze powinny w tym przypadku skoncentrować się na poprawieniu nasycenia słów kluczowych w serwisie, podjęciu kroków w kierunku wyeliminowania spamu związanego z witryną oraz poprawienia profilu linków przychodzących.