Opis: Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek? Kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań – wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy – skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności oraz empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności. Część pierwsza podręcznika liczy 8 rozdziałów, druga – 6, a trzecia – 9 (w sumie 23 rozdziały).
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria
- Podtytuł: Pojęcia Procesy Konteksty
- Liczba tomów: 5
- Numer kolejny tomu: 5
- Tytuł tomu: Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20102
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 504
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda
- Ciężar: 0.95
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]48929
- Miejscowość: Gdańsk
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]48929
- Wysokość: 30
- PKWiU: 58.11.1
|