Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wychowanie fizyczne w zreformowanej... [nowa]

24-01-2012, 7:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2024021240
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 27-01-2012 11:38:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wychowanie fizyczne w zreformowanej szkole. T. 2
Barbara Wolny

Wychowanie fizyczne w zreformowanej szkole. T. 2
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-778-8
  • liczba stron: 312
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział I
    METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ WŁASNYCH NAD WARTOŚCIOWANIEM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
    1. Założenia badawcze pracy
    2. Cel badań, problemy badawcze i hipotezy
    3. Dobór osób badanych i organizacja badań własnych
    4. Metody badawcze i narzędzia badań
    5. Sposób opracowania materiału empirycznego
    Rozdział II
    PEDAGOGICZNE IMPLIKACJE UZYSKANYCH WYNIKÓW BADAN. WARTOŚCI I WARTOŚCIOWANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W POLSKIEJ SZKOLE
    1. Charakterystyka badanych grup
    1.1. Grupa uczniów
    1.2. Grupa rodziców
    1.3. Grupa nauczycieli
    2. Opis i analiza wyników uzyskanych w badaniach kwestionariuszami
    2.1. Wartości preferowane przez uczniów i "Podstawę programową wychowania fizycznego". (Etap I edukacji szkolnej - klasa III szkoły podstawowej)
    2.2. Wartości preferowane przez uczniów i "Podstawę programową wychowania fizycznego". (Etap II edukacji szkolnej - klasa VI szkoły podstawowej)
    2.3. Wartości preferowane przez uczniów i "Podstawę programową wychowania fizycznego". (Etap III edukacji szkolnej - klasa III gimnazjum)
    2.4. Wartości preferowane przez uczniów i "Podstawę programową wychowania fizycznego". (Etap IV edukacji szkolnej - szkoła ponadgimnazjalna)
    2.5. Wartości preferowane przez nauczycieli i "Podstawę programową kształcenia ogólnego"
    2.6. Wartości preferowane przez rodziców
    3. Wartościowanie zdrowia i sprawności fizycznej w szkole (w badaniach uczniów klas III Techniką 'Narysuj i napisz' T. Williamsa, N. Wettona, A. Moona)
    4. Preferencja wartości wychowania fizycznego przez uczniów klas VI (badanych Skalą Wartości Wychowania Fizycznego)
    5. Wybór wartości przez podmioty szkoły (w badaniach Skalą Wartości Schelerowskich (SWS) P Brzozowskiego)
    5.1. Analiza wyników uczniów (ujęcie ogólne i w stosunku do płci)
    5.2. Analiza wyników nauczycieli (ujęcie ogólne i w stosunku do płci)
    5.3. Analiza wyników rodziców (ujęcie ogólne i w stosunku do płci)
    5.4. Analiza porównawcza wartościowania przez uczniów, nauczycieli i rodziców
    5.5. Wartości preferowane a obiektywnie związane z wychowaniem fizycznym
    5.5.1. Podskala wartości witalne - analiza wyników uczniów
    5.5.2. Podskala wartości witalne - analiza porównawcza wyników uczniów, nauczycieli i rodziców
    5.5.3. Podskala wartości moralne - analiza wyników uczniów
    5.5.4. Podskala wartości moralne - analiza porównawcza wyników uczniów, nauczycieli i rodziców
    5.5.5. Podskala wartości związanych z wychowaniem fizycznym - analiza wyników uczniów
    5.5.6. Podskala wartości związanych z wychowaniem fizycznym - analiza porównawcza wyników uczniów, nauczycieli i rodziców
    6. Hierarchia wartości wychowania fizycznego uczniów, nauczycieli i rodziców
    7. Analiza porównawcza uzyskanych wyników w zakresie rozwoju wartościowania wybranych wartości wychowania fizycznego ....
    8. Korelacja wartości wychowania fizycznego badanych osób i "Podstawy programowej wychowania fizycznego" we współczesnej szkole
    9. Weryfikacja hipotez postawionych w pracy
    Zakończenie
    Bibliografia prac cytowanych
    Spis schematów, tabel, wykresów
    Aneksy
    Mini ankieta dla uczniów klas III szkoły podstawowej - wychowanie fizyczne
    Ankieta dla uczniów szkoły podstawowej - wychowanie fizyczne
    Ankieta dla uczniów gimnazjum - wychowanie fizyczne
    Ankieta dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych - wychowanie fizyczne
    Ankieta dla rodziców - wychowanie fizyczne
    Ankieta dla nauczycieli wychowania fizycznego - wychowanie fizyczne
    Technika 'Narysuj i napisz' - analiza prac plastycznych
    Skala Wartości Wychowania Fizycznego
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa