|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Wycena przedsiębiorstwa Od
teorii do praktyki Redakcja: Panfil Marek, Szablewski
Andrzej
Wydawnictwo:
POLTEXT ISBN:[zasłonięte]978-8361-133-5 Format:
16.5x23.5cm Ilość stron: 688 Oprawa: Twarda z
obwolutą Wydanie: 2011 r. Opis: Wycena
przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do
maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów
własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej
strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym
ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego
zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony
na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie
zysk księgowy. Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i
metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych.
Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć
i rodzajów kategorii wartości - od historyczno-filozoficznych po
ekonomiczne. Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż
wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i
najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą
na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną
świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i
narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać
rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów. Marek Panfil,
Andrzej Szablewski
Książka jest zbiorem tekstów,
które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem
łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością
zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w
najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Przedstawia panoramę
zagadnień, których znajomość i zrozumienie ułatwia odnajdywanie się
w coraz bardziej skomplikowanych realiach globalnej gospodarki.
Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej
refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości
przedsiębiorstw i z pewnością bogatą wiedzę pozwalającą im
krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne. - Dr Ludwik
Sobolewski, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w
Warszawie SA
Książka zawiera w 24 rozdziałach
cenne informacje, które każdemu menedżerowi dają asumpt do
poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza
podane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia,
które przedstawione w przystępny sposób stanowią doskonałe
kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także
praktyków. Z chęcią sięgam do tej publikacji, aby zgłębić swoją
wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy też określenia
wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa.
Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym
stopniu wykorzystywane w wycenie przedsiębiorstw w branży
surowcowej. - Dr inż. Herbert Wirth, Prezes Zarządu, KGHM Polska
Miedź SA
Nareszcie mam w ręku książkę, w
języku polskim, którą mogę z pełnym przekonaniem polecać jako
kompleksowy podręcznik do wycen – od spółek po wartości
niematerialne i prawne. Jej zaletą jest niewątpliwie różnorodność
poruszanych tematów i przedstawienie zastosowania różnych podejść i
metod wyceny do specyficznych sytuacji. Jako ciekawostkę można
potraktować przykład wyceny klubu piłkarskiego. Interesujące są
również dwa teksty poświęcone wycenie przedsiębiorstw działających w
branży surowcowej – KGHM (miedź) i Exxon Mobil (ropa). - Jacek
Socha, Wiceprezes oraz Partner PwC w Polsce
|
|