Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki NOWA

09-03-2012, 20:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: 62.90 zł     
Użytkownik bonuscomp1
numer aukcji: 2111242317
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 8    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 10-03-2012 15:14:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Ksiegarnia Bonusmedia
Informacje o firmie
Bonusmedia

[zasłonięte]@bonusmedia.pl

Konto bankowe:
PKO BP
77 1020 [zasłonięte] 397400
5802 [zasłonięte] 012750



INFORMACJE O WYSYŁCE
TEL. (24)[zasłonięte]275 48
W GODZ. 9.00 - 17.00

Odbiór osobisty zamówień, po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym!!!
w godz: 9.00 - 20.00
tel. 0 509 [zasłonięte] 698


Bonusmedia
ul. Nadwiślańska 5B/U2
wejście Bartnicza róg Ogińskiego

03-368 Warszawa

Opis przedmiotu

Wycena przedsiębiorstwa
Od teorii do praktyki
Redakcja: Panfil Marek, Szablewski Andrzej

POLTEXT
Oprawa: Twarda z obwolutą
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 688
Rok wydania: 2011



   Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy.
Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości - od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.
Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.
Marek Panfil, Andrzej Szablewski

Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Przedstawia panoramę zagadnień, których znajomość i zrozumienie ułatwia odnajdywanie się w coraz bardziej skomplikowanych realiach globalnej gospodarki. Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości przedsiębiorstw i z pewnością bogatą wiedzę pozwalającą im krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne.
- Dr Ludwik Sobolewski, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA

Książka zawiera w 24 rozdziałach cenne informacje, które każdemu menedżerowi dają asumpt do poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza podane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia, które przedstawione w przystępny sposób stanowią doskonałe kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także praktyków. Z chęcią sięgam do tej publikacji, aby zgłębić swoją wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy też określenia wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym stopniu wykorzystywane w wycenie przedsiębiorstw w branży surowcowej.
- Dr inż. Herbert Wirth, Prezes Zarządu, KGHM Polska Miedź SA

Nareszcie mam w ręku książkę, w języku polskim, którą mogę z pełnym przekonaniem polecać jako kompleksowy podręcznik do wycen – od spółek po wartości niematerialne i prawne. Jej zaletą jest niewątpliwie różnorodność poruszanych tematów i przedstawienie zastosowania różnych podejść i metod wyceny do specyficznych sytuacji. Jako ciekawostkę można potraktować przykład wyceny klubu piłkarskiego. Interesujące są również dwa teksty poświęcone wycenie przedsiębiorstw działających w branży surowcowej – KGHM (miedź) i Exxon Mobil (ropa).
- Jacek Socha, Wiceprezes oraz Partner PwC w Polsce

Polecamy:

Pamiętniki Wampirów Komplet 2011 W-wa Bonusmedia

Justin Bieber Komplet 2 Książki

Ostatni Lot 2 Książki

Dukaj Komplet Książek

Dukan Komplet Książek