Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Szczepankowski Piotr - Wydawnictwo Naukowe PWN
Opis:
Oprawa: Miękka Format: 17.0x24.0cm Ilość stron: 388 Wydanie: 1 Rok wydania: 2012 ISBN:[zasłonięte]978-83-14961-1 Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.
zapraszamy do naszych sklepów allegro książki - e-avalon zabawki - e-avalon-zabawki
|
sprzedawca:
Księgarnia Avalon.pl Włodzimierz Konarski ul. Kościuszki 2 23-200 Kraśnik tel.: 607 [zasłonięte] 490
email: [zasłonięte]@avalon.pl NIP - 715[zasłonięte]000-02 REGON - 430[zasłonięte]650 Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504
|