Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

04-03-2012, 12:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 54.95 zł      Aktualna cena: 54.95 zł     
Użytkownik Unistrada
numer aukcji: 2097624799
Miejscowość Tłubice
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 16   
Koniec: 04-03-2012 08:32:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



BESTSELLERY







Adres
Księgarnia Internetowa Unistrada
Tłubice 2
09-230 Bielsk
woj. mazowieckie

NIP 774 [zasłonięte] 99
REGON 141[zasłonięte]716



Nasze konto bankowe
KB Kredyt Bank
131[zasłonięte] 1618 [zasłonięte] 1[zasłonięte]216[zasłonięte] 0000



Kontakt
e-mail:[zasłonięte]@wp.pl

Dorota GG:20[zasłonięte]975


Skype: Księgarnia Unistrada
tel: (24)[zasłonięte]361 90
663 [zasłonięte] 480
663 [zasłonięte] 484
pon. - piątek
od 9:00 do 15:00



Koszty wysyłki
niezależnie od ilości
zamówionych książek naliczamy
zawsze jednorazowo - całość zamówienia


8,95 zł przesyłka pocztowa
priorytetowa polecona

6,50 zł przesyłka ekonomiczna
9,95 zł przesyłka kurierska
12,95 zł pobraniowa przesyłka kurierska

W sprawie kosztów wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy




Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Szczepankowski Piotr



Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na:


prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli;
wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości;
analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego;
włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli.


Autor: Szczepankowski Piotr
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 388
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
ISBN: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]02
Stan: nowa

Cena detaliczna: 64,90 zł


Nasza cena: 54,95 zł









Unistrada poleca: