Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wybrane problemy rozwoju turystyki. Anna Sieczko

15-04-2015, 19:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 5183539044
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 15-04-2015 19:37:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia plusmediator
ul.Gierczak 32/134
70-821 Szczecin
NIP 504[zasłonięte]0530
Regon 811[zasłonięte]235

gg: 15[zasłonięte]226
telefon: 918[zasłonięte]258
[zasłonięte]@gmail.com

1.Payu allegro
2.Meritum Bank ICB S.A.
59 1300 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0007672 [zasłonięte] 684601
3.Pobranie pocztowe


NIE OFERUJEMY MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! TYLKO WYSYŁKA!!!
WYSYŁAMY TYLKO NA AKTUALNY ADRES PODANY W DANYCH NA ALLEGRO ("DANE DO WYSYŁKI" )
Warunki transakcji:
1. Nie wycofuję ofert
.
3. KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH ZAWSZE ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!!!
!
Wybrane problemy rozwoju turystykiSPIS TREŚCIZagadnienia wstępne ... 5Rozdział 1. Turystyka jako wielowymiarowe zjawisko i jako przedmiot badań naukowych ... 71.1. Interdyscyplinarny charakter badań nad turystyką ... 71.2. Rodzaje turystyki i kryteria ich wyodrębniania ... 111.3. Tendencje zmian w turystyce ... 41Rozdział 2. Funkcje turystyki ... 452.1. Społeczno-kulturowe i edukacyjne funkcje turystyki ... 462.2. Gospodarcze znaczenie turystyki ... 522.2.1. Udział turystyki w tworzeniu PKB ... 522.2.2. Rola turystyki w aktywizacji gospodarczej regionów ... 532.2.3. Redystrybucja dochodu ... 552.2.4. Wpływy i wydatki na turystykę ... 562.3. Przestrzenno-środowiskowe funkcje turystyki ... 59Rozdział 3. Rynek turystyczny i jego specyfika ... 623.1. Popyt turystyczny ... 643.1.1. Rodzaje popytu turystycznego ... 663.1.2. Wielkość i charakter popytu turystycznego w Polsce w świetle badań Instytutu Turystyki ... 683.2. Podaż turystyczna – cechy charakterystyczne i sposoby pomiaru ... 693.3. Produkt turystyczny – istota, struktura i rodzaje ... 733.3.1. Walory turystyczne ... 753.3.2. Infrastruktura turystyczna i jej rozwój w Polsce ... 783.3.3. Pozostałe komponenty produktu turystycznego ... 1003.3.4. Struktura produktu turystycznego ... 1003.3.5. Rodzaje produktów turystycznych i ich specyfika ... 1023.4. Innowacje na rynku turystycznym ... 106Rozdział 4. Wybrane czynniki rozwoju turystyki ... 1134.1. Czynniki ekonomiczne ... 1134.2. Urbanizacja ... 1154.3. Czas wolny ... 1164.4. Motywy turystyczne ... 1174.5. Atrakcyjność turystyczna regionu ... 1204.6. Polityka turystyczna ... 1214.7. Instytucjonalne czynniki rozwoju turystyki ... 1264.8. Rozwój systemów komunikacyjnych ... 1314.9. Pozostałe czynniki rozwoju turystyki ... 131Rozdział 5. Doradztwo w turystyce ... 1335.1. Przesłanki rozwoju działalności doradczej ... 1335.2. Poradoznawstwo ... 1355.3. Doradztwo turystyczne – próba definicji ... 1375.4. Wyzwania stojące przed doradztwem turystycznym ... 1395.5. Nowoczesne technologie informacyjne w doradztwie turystycznym ... 1425.6. Zawód – doradca ... 145Podsumowanie ... 150Literatura ... 151Aneks ... 162



Wydawca:SGGW Wydawnictwo Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Autorzy:Anna Sieczko
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]58354
SKU:
Seria:
Ilość Stron:164
Język:
Oprawa:miękka
Tom:
Kod:SGGW-2046
Wydanie:1


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panel aukcji

`