Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU RELACJI - NOWA opis __

11-03-2012, 21:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 2114959807
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 15:51:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU RELACJI


pod redakcją ALICJI KATARZYNY KRZEPICKIEJ

 INFORMACJE:




Wydawnictwo - WAT
Rok - 2007
Stron - 103
Oprawa - KARTONOWA
Format - B5

STAN - NOWA


Zadaniem niniejszej książki jest przedstawienie w jak najbardziej sugestywny sposób tego wszystkiego, co właśnie tworzy marketing relacji. Satysfakcjonujący obie strony proces wymiany wartości między klientem a firmą wymaga nowych relacji i nowych kwalifikacji od personelu współpracującego z klientami. Co prawda książka nie przedstawia gotowych recept na prowadzenie działań biznesowych, ale z całą pewnością dostarcza wielu przesłanek do podejmowania racjonalnych, ważnych z punktu widzenia strategicznego decyzji w zakresie budowania relacji z kluczowymi klientami. Oczywiście w pierwszej kolejności należy sobie odpowiedzieć na pytanie, którzy klienci są dla nas kluczowi, a następnie musimy ich na tyle dobrze poznać, żebyśmy mogli się z nimi efektywnie komunikować. Można by w tym miejscu przytoczyć stare angielskie przysłowie, które mówi: „good companion is more important than a good coach", co można przetłumaczyć jako: „dobre towarzystwo jest ważniejsze niż dobry wóz". Komunikacja zaś jest tym efektywniejsza, im lepiej znamy przeciwną stronę.

 ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:
Wstęp 7

Wiesław GONCIARSKI
1. Przyczyny przekształceń współczesnego marketingu 11

1.1. Poszukiwanie nowych paradygmatów marketingu 11
1.2. Marketing pod wpływem globalizacji 15
1.3. Ukształtowanie się rynku konsumenta 19
1.4. Rozwój sektora usług 22
1.5. Wpływ postępu technologicznego 25

Alicja Katarzyna KRZEPICKA
2. Istota i założenia koncepcji marketingu relacji 33

2.1. Marketing relacji - pojęcie 33
2.2. Założenia koncepcji marketingu relacji 36
2.3. Orientacja na kluczowego klienta 41
2.4. Uwarunkowania rozwoju relacji w długim okresie 43

Marta MISZCZAK
3. Proces poznawania klientów w marketingu relacji 53

3.1. Segmentacja klientów 53

3.2. Metody analizy opłacalności związków 58
3.2.1. Metoda RFM 58
3.2.2. Macierz identyfikacji i selekcji klientów 60

3.3. Pozyskiwanie informacji o klientach strategicznych z wykorzystaniem metod marketingowych. Badania jakościowe i ilościowe .. 64
3.3.1. Badania sondażowe 66
3.3.2. Wywiad 69
3.3.3. Metody projekcyjne 71
3.3.4. Obserwacja 71
3.3.5. Analiza skarg i wniosków 73

Alicja Katarzyna KRZEPICKA
4. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o filozofię Customer Relationship Management 77

4.1. Idea CRM 77

4.2. Rozwój systemu CRM - Customer Relationship Management 79
4.2.1. Przewidywanie potrzeb klientów 82
4.2.2. Preferowanie wartości dodanej 84
4.2.3. Budowanie dochodowych relacji z klientami 86
4.2.4. Dążenie do lojalności klienta 88
4.2.5. Minimalizacja programów lojalnościowych 89

4.3. Wdrażanie systemu CRM 90
4.4. Zalety i wady systemu CRM 92

Słownik użytecznych terminów 99




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM