Wstęp Grzegorz Matuszak - Programy wyborcze kandydatów na Prezydenta RP w 2000 r. - Election Programmes of Candidates for the President of Polish Republic in 2000 Alicja Laska-Formejster - Organizacja działań sztabu wyborczego Aleksandra Kwaśniewskiego - Presidential Election Campaign of Aleksander Kwaśniewski - Role of His Committee 37 Izabela Desperak - Analiza telewizyjnych reklam wyborczych . - Presidential Campaign 2000 - Content Analysis of Television Advertising 55 Danuta Walczak-Dm aj - Główne uwarunkowania przebiegu kampanii prezydenckiej Main Conditions of Presidential Campaign Course . . . . . Stefania Dzięcielska-Machnikowska - Wybory prezydenckie 2000 w wybranych tygodnikach . . - Selected Polish Weeklies on the 2000 Presidential Elections in Poland . . . . . . . 136 Dorota Inglik-Dziąg - Analiza wyników wyborów prezydenckich w wybranych tytułach prasowych . . . ~ The Analysis of the Presidential Election Results in the Selected DaiJy and Weekly Press 161 Dorota Inglik-Dziąg - Wpływ wyborów prezydenckich na układ sił politycznych w 2001 roku . . . . - The Influence of Presidential Election on the Arrangement of the Political Forces in 2001 . Ryszard M. Machnikowski - "The Economist"o wyborach prezydenckich 2000 w Rosji, Polsce i USA. . . . - "The Ecotlomisl"on lhe 2000 Presidential Elections in Russia, Poland and the USA 200 Konrad Kubala - Percepcja wyborów prezydenckich w Rosji 2000 r. przez wybrane tygodniki polskie . . . . . - The Perceplion of the Presidentia1 E1ections in Russia Based on Fouf Polish Weekly Magazines 219 Wicsbw Oleksy -Wybory prezydenckie w USA w relacjach "Newsweeka" - American Presidential Election 2000 as Reported by "Newsweek". . . . . 229 |