Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wybory do sejmików województw w 2006 roku

01-05-2014, 2:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4113329823
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 01-05-2014 02:48:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Wybory do sejmików województw w 2006 roku
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]18722
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: -
Seria: Polityka POLSKA
Ilość stron: 326
Ocena: -
Waga: 0,54 kg
Indeks: 515[zasłonięte]02357KS
Rok wydania: 2010
Wydawca: Marina
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


Książka stanowi pierwszą kompleksową analizę poświęconą wyborom do sejmików województw w Polsce w 2006 r. Autorzy, którzy reprezentują niemal wszystkie politologiczne ośrodki badawcze w kraju, śledzą przebieg kampanii wyborczej, strategie występujących w niej partii i analizują wyniki wyborów, starając się przy tym uchwycić regionalną specyfikę rywalizacji.

Książka jest adresowana przede wszystkim do badaczy i studentów politologii, zajmujących się problematyką samorządów oraz rywalizacją wyborczą. Jako podręcznik akademicki, może służyć pogłębieniu wiedzy przy okazji studiów przedmiotów: systemy polityczne, system RP, samorząd lokalny, system władzy lokalnej, marketing polityczny, analiza rynku.
Kolejną grupą odbiorców są politycy (głównie politycy samorządowi, ale także centrale partii politycznych) oraz kandydaci w wyborach samorządowych. Również dla tego segmentu odbiorców, książka może pełnić rolę przewodnika przy określaniu strategii wyborczej w zbliżających się wyborach samorządowych w 2010 r.

Należy wyróżnić książkę jako naprawdę twórczy i unikatowy, jak dotąd, wkład do badań politologicznych nad lokalną sceną polityczną w Polsce. To sytuuje tę pracę wśród pozycji interesujących nie tylko dla grona naukowego, ale także praktyków i codziennych obserwatorów życia politycznego.
Zobacz także...