Wybory do sejmików województw w 2006 roku
Autor: Łukasz Tomczak, Robert Alberski, Marzena Cichosz
- ilość stron: 326
- oprawa: miękka
- format: 165x235
- data wyd: 2010
- wydawca: Marina
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]18722
Książka stanowi pierwszą kompleksową analizę poświęconą wyborom do sejmików województw w Polsce w 2006 r. Autorzy, którzy reprezentują niemal wszystkie politologiczne ośrodki badawcze w kraju, śledzą przebieg kampanii wyborczej, strategie występujących w niej partii i analizują wyniki wyborów, starając się przy tym uchwycią regionalną specyfikę rywalizacji.
Książka jest adresowana przede wszystkim do badaczy i studentów politologii, zajmujących się problematyką samorządów oraz rywalizacją wyborczą. Jako podręcznik akademicki, może służyć pogłębieniu wiedzy przy okazji studiów przedmiotów: systemy polityczne, system RP, samorząd lokalny, system władzy lokalnej, marketing polityczny, analiza rynku.
Kolejną grupą odbiorców są politycy (głównie politycy samorządowi, ale także centrale partii politycznych) oraz kandydaci w wyborach samorządowych. Również dla tego segmentu odbiorców, książka może pełnią rolę przewodnika przy określaniu strategii wyborczej w zbliżających się wyborach samorządowych w 2010 r.
Należy wyróżnią książkę jako naprawdę twórczy i unikatowy, jak dotąd, wkład do badań politologicznych nad lokalną sceną polityczną w Polsce. To sytuuje tę pracę wśród pozycji interesujących nie tylko dla grona naukowego, ale także praktyków i codziennych obserwatorów życia politycznego.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |