Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wybory 2007. Marketing polityczny

24-01-2012, 5:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik Pistachio
numer aukcji: 2034323733
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 33   
Koniec: 16-01-2012 23:43:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYBORY 2007

Partie, programy, kampania wyborcza

T. Gardziel, S. Gawroński

Wydawnictwo WSIiZ 2008, s. 312

 

Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, które odbyły się 21 października 2007 roku zostaną na długo zapamiętane z kilku przyczyn. Po pierwsze stosunkowo krótka kampania wyborcza dostarczyła niesłychanej dawki emocji i prowadzona była w niezwykle dynamiczny sposób. Brutalizacja dyskursu politycznego, agresywna walka na klipy telewizyjne i spoty wyborcze oraz niezwykła intensyfikacja wykorzystania narzędzi dyskredytacyjnych przeciwników politycznych wyznaczyły nowy, choć mało chlubny standard prowadzenia kampanii wyborczej. Wybory 2007 roku zapamiętane zostaną jako starcie dwóch konkurencyjnych wizji państwa, przyszłości Rzeczypospolitej Polskiej i jej obywateli. Starcie, w którym wyborcy dali wyraźny sygnał jakiej Polski oczekują, choć jeszcze wyraźniej wyartykułowali jakiej Polski nie chcą i jaką odrzucają.

publikacja stanowi próbę rejestracji ulotnych aspektów kampanii wyborczej, która miała miejsce w 2007 roku. Prezentuje kolejno programy poszczególnych komitetów wyborczych oraz odtwarza najważniejsze wydarzenia z prowadzonych przez nie kampanii wyborczych, pośrednio rekonstruując strategie dotyczące komunikowania politycznego i wykorzystywanych narzędzi marketingowych. Konsekwencje działań podjętych przez partie polityczne i powołane przez nie komitety, wyrażające się decyzjami wyborczymi głosującej części społeczeństwa, prezentują wyniki wyborów, ogłoszone przez Państwową Komisję Wyborczą. Autorzy ograniczyli się do siedmiu komitetów wyborczych, które osiągnęły największą liczbę głosów.

 

 

SPIS TREŚCI

ISTOTA I ZNACZENIE WYBORÓW

Wybory

Partie polityczne i ich programy

Marketingowa koncepcja rywalizacji politycznej

 

KOMITET WYBORCZY PLATFORMY OBYWATELSKIEJ RP

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY LEWICA I DEMOKRACI

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY POLSKIEGO STRONNICTWA LUDOWEGO

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY LPR

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY SAMOOBRONA RP

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

KOMITET WYBORCZY PARTIA KOBIET

Program wyborczy

Kampania wyborcza

Wyniki wyborów

 

 

NA OBRZEŻACH KAMPANII WYBORCZEJ