Nareszcie w Polsce !!!
Aukcja dotyczy: GPDS-H01 kolor Blue, pasuje do motocykli:
CB400 SF/SB (2[zasłonięte]008-20), CB600F Hornet (2[zasłonięte]007-20), CB1000R (2[zasłonięte]008-20), CB1300 S/F (2[zasłonięte]003-20), CBF600 (2[zasłonięte]008-20), CBF1000 (2[zasłonięte]006-20), CBR600RR (2[zasłonięte]003-20), CBR1000RR (2[zasłonięte]004-20), NT700V Deauville (2[zasłonięte]006-20), VFR800 Interceptor (2[zasłonięte]006-20), VT750 C/C2/DC [FI only, not in USA] (2[zasłonięte]007-20), VT1300CX (2010), Fury (2010), VTR250 (2[zasłonięte]009-20), VTX1800 R/N/ST (2[zasłonięte]004-20), VTX1800 C/F (2[zasłonięte]005-20), XL125V Varadero (2[zasłonięte]007-20), XL700V Transalp (2[zasłonięte]008-20), XL1000V Varadero (2[zasłonięte]003-20)
Pozostałe dostępne modele:
HONDA
GPDS-H01
CB400 SF/SB (2[zasłonięte]008-20), CB600F Hornet (2[zasłonięte]007-20), CB1000R (2[zasłonięte]008-20), CB1300 S/F (2[zasłonięte]003-20), CBF600 (2[zasłonięte]008-20), CBF1000 (2[zasłonięte]006-20), CBR600RR (2[zasłonięte]003-20), CBR1000RR (2[zasłonięte]004-20), NT700V Deauville (2[zasłonięte]006-20), VFR800 Interceptor (2[zasłonięte]006-20), VT750 C/C2/DC [FI only, not in USA] (2[zasłonięte]007-20), VT1300CX (2010), Fury (2010), VTR250 (2[zasłonięte]009-20), VTX1800 R/N/ST (2[zasłonięte]004-20), VTX1800 C/F (2[zasłonięte]005-20), XL125V Varadero (2[zasłonięte]007-20), XL700V Transalp (2[zasłonięte]008-20), XL1000V Varadero (2[zasłonięte]003-20)
GPDS-H02
GL1800 Goldwing (2[zasłonięte]005-20), ST1300 Pan European (2[zasłonięte]008-20)
KAWASAKI
GPDS-K01
ZX-6R (2[zasłonięte]003-20), ZX-6RR (2[zasłonięte]003-20), ZX-10R (2[zasłonięte]004-20), Z750 (2[zasłonięte]004-20), Z1000 (2[zasłonięte]003-20), ER-6 N/F (2[zasłonięte]006-20), Ninja 250R [FI only, not in USA] (2[zasłonięte]008-20), Ninja 650R (2[zasłonięte]006-20), KLE650 / Versys (2[zasłonięte]006-20), ZRX1200 DAEG (2[zasłonięte]009-20), Vulcan 900 / VN900 (2[zasłonięte]006-20), Vulcan 1700 / VN1700 (2[zasłonięte]009-20), Vulcan 2000 / VN2000 (2[zasłonięte]004-20), D-Tracker 125 (2010), KLX125 (2010), KLX250 (2[zasłonięte]009-20), KFX450R [ATV] (2[zasłonięte]008-20), KVF 750 [ATV] (2[zasłonięte]008-20)
GPDS-K02
Z750 (2[zasłonięte]007-20), Z1000 (2[zasłonięte]007-20)
GPDS-K03
ZX-12R (2[zasłonięte]004-20)
SUZUKI
GPDS-S01
GSX-R600 (2[zasłonięte]004-20), GSX-R750 (2[zasłonięte]004-20), GSX-R1000 (2[zasłonięte]003-20), GSX1400 (2[zasłonięte]004-20), SV650 (2[zasłonięte]003-20), SV1000 (2[zasłonięte]003-20), DL650 V-Strom (2[zasłonięte]004-20), DL1000 V-Strom (2[zasłonięte]004-20), GSF650 Bandit (2[zasłonięte]007-20), GSF1250 Bandit (2[zasłonięte]007-20), GSX650F (2[zasłonięte]008-20),
Boulevard C109R/T (2[zasłonięte]008-20), M109R (2[zasłonięte]006-20), M109R2 (2[zasłonięte]008-20), C50 (2[zasłonięte]005-20), C90 (2[zasłonięte]005-20), M50 (2[zasłonięte]005-20), M90 (2[zasłonięte]009-20)
Intruder C1800R (2[zasłonięte]008-20), M1800R (2[zasłonięte]006-20), M1800R2 (2[zasłonięte]008-20), C800 (2[zasłonięte]005-20), M800 (2[zasłonięte]005-20), C1500 (2[zasłonięte]005-20), M1500 (2[zasłonięte]009-20)
VL800 Intruder Volusia (2[zasłonięte]005-20), VL1500 Intruder (2[zasłonięte]005-20), VZ800 Marauder (2[zasłonięte]005-20), VZR1800 (2[zasłonięte]006-20)
TRIUMPH
GPDS-T01
Daytona 650 (2005), Rocket III (2[zasłonięte]004-20), Speed Triple 1050 (2[zasłonięte]005-20), Sprint ST 1050 (2[zasłonięte]005-20), Tiger 1050 (2[zasłonięte]007-20), Thunderbird (2010)
Cechy urządzenia:
Szybko i dokładnie
Natychmiastowe i dokładne wyświetlenie wybranego biegu dla zapewnienia większej kontroli i bezpieczeństwa jazdy naszym jednośladem.
GiPro nie posiada wad jakie występują u konkurencyjnych produktach np: wolne i niedokładne pomiary. GiPro pobiera pomiar bezpośrednio z sensora poziomu biegu , podczas gdy inne firmy takie jak np. Acumen DG8 i Datatool DiGi pobierają pomiar z liczby obrotów silnika i prędkości motocykla. To prowadzi do błędnych wskazań zwłaszcza przy niższych prędkościach jazdy. Prócz tego wskazują fałszywy bieg, zwłaszcza gdy mamy zużyte sprzęgło lub linka sprzęgła jest za mocno naciągnięta.W przeciwieństwie do innych wyświetlaczy biegów, w GiPro znajduje się zaawansowany elektroniczny mikroukład z idealnym algorytmem i odpowiednim filtrem sygnału. GiPro jest obecnie jedyny urządzeniem do nabycia, który w 100% gwarantuje pewność poprawnego działania w motocyklach: Suzuki, Kawasaki, Triumph i Cagiva.
Prosta instalacja
Montaż typu: Plug-n-go, realizowany za pomocą wiązki kabli, oraz prostego mocowania wyświetlacza ekranowego. Kompletna instalacja przy większości motocykli Suzuki trwa około 10 minut, przy motocyklach Kawasaki około 30 Min
Czytelny wyświetlacz
Świeci mocno jasnym światłem, w zwartej obudowie. Dostarczany tylko w kolorze czerwonym, inne kolory będą w przyszłości.
Mały rozmiar
Jest to najmniejszy i najbardziej kompaktowy wyświetlacz biegów.
Automatycznie regulowana jasność
Jasność wyświetlacza zmienia sie automatycznie wraz z intensywnością światła otoczenia.
Urządzenie posiada możliwość ustawienia czułości wyświetlacza.
Nagłe i szybkie zmiany intensywności światła otoczenia są ignorowane po to, by nie dopuścić do migania wyświetlacza podczas jazdy.
Solidna konstrukcja
Nieprzemakalna obudowa. Wbudowana pamięć Flash, która zapisuje wszystkie ustawienia także przy odłączeniu zasilania.
W przypadku zwarcia albo przerwania obwodu elektrycznego, urządzenie powraca do trybu normalnego po usunięciu usterki. Do produkcji zostały zastosowane wyłącznie materiały najwyższej jakości. Każde urządzenie przed wysłaniem jest ręcznie testowane.
Gwarancja obejmuje okres 2 lat