Masz problem z filtrem cząstek stałych?
DPF/FAP OFF REMOVE
WYŁĄCZENIE - USUNIĘCIE PROGRAMOWE I MECHANICZNE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
JESTEŚMY W STANIE USUNĄĆ FILTR CZĄSTECZKOWY W KAŻDYM AUCIE PROGRAMOWO LUB ZA POMOCĄ EMULATORA !
TDI TDCI HDI CDI CDTI DCI JTD
Mercedes (EDC16)
VW/AUDI/SEAT/SKODA (EDC16,Siemens)
BMW/MINI (EDC16)
VOLVO (EDC16,SIEMENS)
MAZDA (DENSO)
FIAT/ALFA/LANCIA (EDC16)
OPEL/SAAB/CHEVY (EDC16)
KIA/HYUNDAI/HONDA (EDC16)
PEUGEOT/CITROEN (EDC15, EDC16, Siemens)
FORD/JAGUAR (Siemens, EDC16)
RENAULT/NISSAN (EDC16)
i inne...
Proponuję Państwu usługę wyłączenia-usunięcia filtra cząstek stałych DPF / FAP poprzez usunięcie go z oprogramowania sterownika ECU lub zainstalowanie w samochodzie specjalnego emulatora.
Idąc za potrzebami naszych klientów opracowaliśmy metodę usuwania z układów wydechowych filtrów cząstek stałych nazywanych w skrócie DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre a Particules). Tak duże zapotrzebowanie na tego typu usługi wynika z wysokich kosztów eksploatacji tych systemów oraz ich bardzo dużej awaryjności. Dodatkowo zatkany filtr zmniejsza moc auta oraz podwyższa spalanie.
Na rynku oferowanych jest kilka metod radzenia sobie z niedrożnym filtrem cząstek stałych, oczywiście poza wymianą na nowy. Jednakże wszystkie sposoby regeneracji filtra, czyli jego czyszczenia, są rozwiązaniem doraźnym lub wręcz w ogóle nieskutecznym. W takim przypadku problem po krótkim czasie pojawia się na nowo. W dodatku w niektórych autach ponosimy niemałe koszty płynu katalitycznego (dodatku do paliwa).