Jeżeli w Twoim samochodzie:
- straciłeś moc i jeździsz w trybie awaryjnym,
- wzrosło spalanie,
- po przeprowadzonej regeneracji, wypalaniu czy czyszczeniu masz ciągle błąd filtra cząstek stałych,
- niebezpiecznie wzrasta poziom oleju,
- świecą się lampki, których nikt nie może zgasić,
- masz już drugi filtr, który znowu się „zapchał",
nie pozostaje Ci nic innego jak oddać swój samochód w nasze ręce. |
|
Wyłączenie/dezaktywacja DPF/FAP w odróżnieniu od regeneracji, wypalania czy czyszczenia jest jednorazową operacją rozwiązującą problem filtra cząstek stałych raz na zawsze.
Usunięcie DPF/FAP to nie tylko rozwiązanie w/w problemów to również korzyści o których nie wiesz.
Przede wszystkim Twój samochód:
- nie tylko odzyska moc
- zacznie mniej palić (udrożniony filtr stwarza mniejszy opór dla spalin wydychanych na zewnątrz).
Wyłączanie filtrów FAP / DPF
Check EngineDrażni Cię już kontrolka awarii silnika i ustawiczne problemy z mocą w aucie z zatkanym lub zużytym filtrem cząstek stałych? Filtr cząstek stałych FAP / DPF może zostać wyłączony (a co za tym idzie – zdemontowany lub udrożniony mechanicznie) w następujących grupach samochodów (w nawiasie – model sterownika):
- Mercedes – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
- OPEL 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Fiat 1,3 MultiJet / Opel 1,3 CDTI
- SAAB 1.9 CDTI – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI CR 143 KM, 170 KM (Bosch EDC17)
- Volkswagen 2.5 TDI CR – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Volkswagen, Audi, Seat, Skoda 2.0 TDI PD 140 KM, 170 KM (Siemens PPD 1.x)
- Peugeot, Citroen – wszystkie modele (Bosch EDC16, Siemens SID)
- Kia, Hyundai – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- BMW – wszystkie modele (Bosch EDC16, Bosch EDC17)
- Volvo 2.4D, 2.4D5 – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Chevrolet Captiva – wszystkie modele (Bosch EDC16)
- Honda 2.2 i-CTDI 140 KM (Bosch EDC16)
|
|