Czternasta część serii symulatorów wrestlingu, w której przygotowano nowe rozwiązania techniczne i odmieniony system animacji.
Seria z tradycjami, od 2006 roku wydawana pod tytułem SmackDown! vs. Raw, przeszła spore zmiany. W oczy od razu rzuca się zmiana tytułu, który został skrócony do prostego WWE '12. Studio Yuke's, wprowadziło do serii także kilka nowych technologii, które pomagają jeszcze lepiej odwzorować pojedynki zapaśników.
Najważniejsza z nich to „Predator Technology", czyli nowy system animacji. Wszystkie ruchy zawodników zostały stworzone od nowa. W dowolnym momencie możemy przerwać wykonywany ruch i przejść do innego wariantu, co daje większą kontrolę nad zawodnikiem i utrudnia przewidzenie ataków przeciwnika. Zmieniono także system chwytów. Zrezygnowano z dzielenia je na „słabe" i „silne". Ich siła zależy teraz od tego, w jakiej kondycji znajduje się oponent.
Wprowadzono możliwość atakowania poszczególnych części ciała przeciwnika. Szybkiego przeciwnika możemy pozbawić przewagi atakując jego nogi. Jednak jeśli zawodnikowi uda się założyć dźwignię czy sprowadzić nas do parteru, to ostatnią deską ratunku jest mini-gra. Zwycięży ten, kto szybciej wciśnie odpowiednie klawisze.
Szereg mniejszych zmian przygotowano w oprawie audiowizualnej. Ulepszono HUD, modele zawodników i ich sztuczną inteligencję. Ciekawostką jest WWE Universe 2.0, czyli serwis społecznościowy zintegrowany z WWE '12, w którym możemy obserwować własne postępy jak i wyzwać na pojedynek znajomych.