INFORMACJE |
Wtyczka 12 Pin Quadlock A
Każdy z naszych produktów objęty jest 2-letnią gwarancją!
Przed dokonaniem zakupu prosimy o porównanie instalacji samochodowej z naszymi zdjęciami w celu wizualnego sprawdzenia kompatybilności produktów przedstawionych na aukcjach! Jeśli nie wiesz, który z oferowanych produktów jest kompatybilny z Twoim radiem – wyślij nam maila! Gwarantujemy błyskawiczną pomoc! W przypadku zwrotów koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Na naszych aukcjach masz możliwość dokonania zakupu bez rejestracji w Allegro!
Umożliwiamy Państwu samodzielne skonfigurowanie wtyczki. Wtyczka Quadlock wyposażona jest w 12 pinów typu MQS i pozwala na połączenie z Telefon IN, Mic OUT, Audio Line-OUT, Video Line-OUT, Navi BUS, Navi TV IN, etc.
Dane Techniczne:
Zestaw obejmuje kostkę (kolor czarny) typu A oraz 12 pinów typu MQS. Proszę zwrócić uwagę, że do wtyczki celowo nie dołączamy instrukcji montażu. Wynika to z faktu, że nasz produkt pozwala na tworzenie własnych konfiguracji. Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją montażu dołączoną do Państwa sprzętu.
Cechy:
-
produkt całkowicie nowy & dołączona gwarancja
-
wyłącznie części oryginalne i najwyższej jakości
-
żadnego lutowania – wystarczy użyć zacisków
Wtyczka znakomicie współpracuje markowym sprzętem samochodowym np.: VW, Audi, Seat, Skoda, Ford, BMW, Mercedes, Opel, Peugeot i in.
Zobacz nasze pozostałe aukcje: |
Firma Uni-Trade istnieje na rynku już 2004 roku i od początku swojej działalności, z roku na rok, sukcesywnie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty i technologie. Oferujemy szereg produktów związanych z car – audio, w tym interfejsy do nawigacji i radioodbiorników samochodowych różnych producentów.
Zajmujemy się także produkcją niezbędnego okablowania potrzebnego do montażu nawigacji i urządzeń elektronicznych w samochodach różnych marek.
Tworzymy i dostarczamy rozwiązania w dziedzinie specjalistycznych akcesoriów i urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych.
Oferujemy Państwu także usługi w zakresie projektowania układów i obwodów elektronicznych, montażu elementów elektronicznych, jak również tworzenia oprogramowania systemów wbudowanych.
Wszystkie nasze produkty są nowe i wytwarzane z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długotrwałe i komfortowe użytkowanie naszego towaru. Na nasz asortyment udzielamy dwuletniej gwarancji.
Jeśli nie znajdą Państwo na naszych aukcjach interesującego Państwa sprzętu, prosimy o kontakt na adres: [zasłonięte]@uni-trade.pl
Dziękujemy za zainteresowanie asortymentem naszej firmy! Po dokonaniu zakupów prosimy o skorzystanie z Formularza Opcji Dostawy, aby poinformować nas o adresie, na który mamy wysłać towar oraz o formie płatności, jaką Państwo wybrali. Jeśli zakupili Państwo więcej przedmiotów, prosimy o kontakt w sprawie łącznych kosztów przesyłki. Honorowaną przez naszą firmę formą płatności jest przelew (przedpłata na konto). Dokonując płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu przede wszystkim nicku z Allegro. Brak takiej informacji może znacznie wydłużyć proces realizacji sprzedaży zakupionego przez Państwa towaru. Na płatność oczekujemy 10 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z zakupu i anulowaniem transakcji.
Przesyłka następuje w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Z doświadczenia wiemy, iż księgowanie może trwać od 3 do 7 dni roboczych, w zależności od banku. Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie jako listy polecone priorytetowe. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność za straty i uszkodzenia w transporcie (patrz: zakładka Reklamacje i zwroty). Zastrzegamy jednak, iż nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską.
Jeśli po zakupie nie otrzymają Państwo informacji mailowej od naszej firmy, prosimy o sprawdzenie folderu z niechcianą pocztą, czyli SPAMem. Niestety, nie mamy wpływu na to, w jaki sposób Państwa skrzynka mailowa segreguje wiadomości przychodzące. Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Docelowym dokumentem sprzedaży jest paragon – jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, proszę przesłać do nas taką informację za pomocą Formularza Opcji Dostawy lub ewentualnie proszę wysłać dodatkową wiadomość na nasz adres mailowy (patrz: zakładka Kontakt).
Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i finalizacji transakcji, będziemy bardzo wdzięczni za pozytywny komentarz. Proszę pamiętać, że to Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz. Gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy związane z naszymi produktami, wysyłką, czy też finalizacją transakcji, prosimy o kontakt. Uprzejmie prosimy o niewystawianie negatywnych komentarzy pochopnie, ponieważ każdy problem można rozwiązać.
UWAGA!! Jesteśmy producentem i nie posiadamy oddziału sprzedaży detalicznej, a w związku z tym, nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych towarów w siedzibie naszej firmy!!
Na wszystkie nasze produkty udzielamy dwuletniej gwarancji, która liczy się od momentu wystawienia dowodu zakupu. Dodatkowo, mogą Państwo w ciągu 30 dni zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny, pod warunkiem, iż nie będzie on nosił śladów użytkowania, a jego oryginalne opakowanie nie będzie naruszone.
W przypadku wystąpienia problemów z towarem, prosimy o kontakt mailowy. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu, który należy dołączyć do zwracanego nam towaru. Paczkę należy przesłać na adres naszej firmy, podany w zakładce „Kontakt”. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń z winy producenta, otrzymają Państwo nowy towar, a koszty przesyłki pokryje Sprzedawca lub zwrot kosztów zakupu łącznie z opłaconymi kosztami przesyłki. W przypadku, gdy towar będzie uszkodzony nie z winy producenta, zastrzegamy sobie prawo do zakwestionowania roszczenia reklamacyjnego.
Istnieje również możliwość uszkodzenia towaru w transporcie. W takiej sytuacji prosimy o spisanie protokołu w obecności kuriera oraz zrobienie zdjęć zniszczeń.
Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę, również istnieje możliwość zwrotu kosztów zakupu towaru, ale dopiero wtedy, gdy Poczta Polska uzna reklamację nadawcy i zwróci koszty za nią.
W przypadku uznania Państwa reklamacji, informujemy, iż zwrot gotówki może nastąpić jedynie na konto bankowe podane w wiadomości mailowej! Ponadto, wszelkie zwroty są realizowane dopiero w momencie uznania anulowania transakcji przez serwis Allegro.
|