![](http://www.apmotor.pl/grafika/_cr_bosch.png) |
Aukcja dotyczy naprawionego (zregenerowanego) wtryskiwacza Common Rail BOSCH
![](http://www.apmotor.pl/grafika/dalej.gif)
producenta auta | |
numery oznaczeń wtryskiwaczy przez firmę BOSCH |
613 [zasłonięte] 87 |
= |
0 445 [zasłonięte] 121 |
= |
0 445 [zasłonięte] 120 |
= |
0 986 [zasłonięte] 051 |
Mercedes | |
numer katalogowy | |
numer handlowy | |
wyrób regenerowany |
![](http://www.apmotor.pl/grafika/dalej.gif) |
producenta auta |
typ |
model |
moc KW |
oznaczenie silnika |
rok produkcji |
MERCEDES |
C270 CDI |
203 |
125 |
OM 612.962 |
12/00 - 08/04 |
|
CLK270 CDI Coupe |
209 |
125 |
OM 612.962;967 |
09/02 - 03/05 |
|
Przedmiotem aukcji jest :
Zregenerowany wtryskiwacz z nową końcówką o numerach i przeznaczeniu jak w tytule. We wtryskiwaczu wymieniono uszkodzone elementy na oryginalne nowe firmy Bosch. Wtryskiwacz został złożony zgodnie z technologią 3-fazy opracowaną przez firmę Bosch dla tego typu wtryskiwaczy. Każdy wtrysk, który zostanie złożony zgodnie z tą techologią i przejdzie test na urządzeniu Bosch EPS-200A, nie odbiega swoimi parametrami od nowo wyprodukowanego wtrykiwacza i jest uważany za równowartościowy produkt.
W procesie regeneracji wtryskiwacz przechodzi wiele etapów:
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową,
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch,
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii firmy Bosch - 3 faza,
- w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza,
- ewentualna regulacja odpowiednich dawek wtryskowych i skoku kulki,
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200A:
- wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
- pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
- pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
- pomiar dawki pilotażowej
- dodatkowy test rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na urządzeniu Diesel Tech ZAPP
|
Dla każdgo zregenerowanego wtrysku generowany jest protokół jego badania, który jest dołączony do paragonu lub faktury i stanowi dowód jego sprawności. W protokóle oprócz wyników badania zamieszczone są numery badanego wtrysku oraz data przeprowadzonego badnia. Każdy zregenerowany wtrysk ma założoną nową końcówkę i podkładkę jest zaplombowany i zabezpieczony zaślepkami ochronnymi oraz zapakowany próżniowo w folii. Tak zapakowane wtryski są wysyłane do naszych klientów.
![](http://www.apmotor.pl/grafika/dalej.gif) |
Regulamin aukcji - Informacje dodatkowe :
- Udział w aukcji oznacza zaakceptowanie poniższych postanowień ragulaminu,
- Cena zakupu wtryskiwacza obowiązuje przy zdaniu starego wtrysku nadającego się do regeneracji !
- Podana cena jest ceną brutto (zawiera podatek VAT),
- Domyślnie wystawiany jest paragon (FV23% na życzenie klienta),
- Jeżeli nie jesteś pewien czy wtryskiwacz jest prawidłowy w Twoim aucie prosimy o kontakt,
- Istnieje możliwość wysyłki zanim wtrysk zostanie wymontowany z samochodu. W takim przypadku pobierana jest kaucja, która jest zwracana po zdaniu wtryskwiacza nadającego się do regeneracji,
- Proszę o sprawdzenie dostępności przed zalicytowaniem. Ze względu na fakt, że świadczymy usługi dla lokalnych zakładów naprawy samochodów, może się zdarzyć tak, że wtryskiwacz nie będzie dostępny "od ręki",
- Nie realizujemy wysyłek za pobraniem - bez wyjątków !
- Jeżeli po otwarciu paczki zawartość budzi zastrzeżenia lub jest niezgodna z opisem należy natychmiast skontaktować się z nami w celu ustalenia tego stanu rzeczy.
|
Zdjęcia przedstawiające licytowany typ wtryskiwacza.
|
|