Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSZYSTKO O ADHD III - Linda J.Pfifner [KSIĄŻKA]

14-01-2015, 5:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.99 zł     
Użytkownik Kabarety
numer aukcji: 4900828035
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-01-2015 05:47:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

inne aukcjestrona o mniedodaj do ulubionych sprzedawców
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
    jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art113744
Wszystko o ADHD III - Linda J.Pfifner [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Linda J.Pfifner
rok wydania:
2004
wydawca:
Zysk i S-ka
Opis

Jeżeli nie jesteś nowicjuszem w zawodzie nauczyciela, to zapewne miałaś* już w swojej klasie dziecko z Zespołem Nadpobudliwości Psychoruchowej z Zaburzeniami Koncentracji Uwagi, znanym jako ADHD. Nawet jeżeli dopiero zaczynasz karierę jako nauczyciel, to są duże szanse, że zetkniesz się z takim dzieckiem w pierwszym lub drugim roku pracy. Szacuje się, że zespołem ADHD dotknięte jest od 3 do 5 procent dzieci w wielu szkolnym, co przekłada się na jedno lub dwoje dzieci w każdej klasie. Wpływ tych dzieci na klasę jest znacznie większy niż sugerują powyższe liczby. Oprócz cech typowych dla ADHD, związanych z brakiem umiejętności koncentracji uwagi, impulsywnością i nadaktywnością, syndromowi ADHD często towarzyszą rozliczne problemy społeczne, emocjonalne i szkolne. ADHD może prowadzić do wielu lat frustracji i nieporozumień, jeżeli dotkniętemu nim dziecku nie zostanie w odpowiednim momencie udzielona odpowiednia pomoc.
Ta książka ma na celu przygotowanie cię na spotkanie z ADHD. Nie da się ukryć faktu, że szkoła i ADHD nie zawsze idą ręka w rękę. Konieczność skupienia, zwracania uwagi na to, co się dzieje dookoła i uważnego wykonywania poleceń nauczyciela stanowią jawne zaprzeczenie zasadniczych cech ADHD. W niektórych sytuacjach, zwłaszcza w klasach o dużej liczbie dzieci, nauczyciel nie jest w stanie poświęcić im tyle uwagi, ile potrzebują. Problemy, na jakie napotykają w szkole dzieci z ADHD, mają swe źródło nie tylko w samym dziecku lub w strukturze szkoły, lecz często są wzmacniane przez niedopasowanie struktury klasy i lekcji do potrzeb dziecka. Kluczowy element pomocy dzieciom z ADHD stanowi poprawienie lub przynajmniej złagodzenie tego niedopasowania.
Poprawienie dopasowania może odbywać się na szereg różnych sposobów. W niniejszej książce podstawę stanowi model równoległego nauczania. Jest to w istocie swej metoda uczenia dzieci z ADHD, która łączy techniki wzmacniania gotowości szkolnej oraz wychowania i nauczania. To jest podstawa, z której wywodzi się szereg szczegółowych technik i strategii. Model równoległego nauczania został tak zaprojektowany, aby można go zastosować w zwykłej klasie szkolnej. Przeważająca większość dzieci z ADHD uczęszcza do zwykłych klas, więc model opiera się na próbie wyważenia indywidualnych potrzeb nielicznych dzieci z ADHD z potrzebami reszty uczniów, w taki sposób, aby nauczyciel mógł prowadzić normalną lekcję dla całej klasy, równocześnie umożliwiając stworzenie struktury lekcji niezbędnej dla dziecka z ADHD.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
145 x 205 mm
ilość stron:
176
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]29869
ISBN:
[zasłonięte]978-8398-694-8
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.