Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR - NOWA

08-03-2012, 0:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.50 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2107345062
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 20    Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-03-2012 20:28:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR

Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań

Należy do serii:

Poradniki i podręczniki biznesowe

Autor/autorzy:

Anthony Davis

Tłumacze: Sawicka - Chrapkowicz Anna

REBIS



Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji.

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.

Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.



Oprawa: Twarda

Format: 15.0x22.5cm

Ilość stron: 336

Wydanie: 2

Rok wydania: 2008