Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR

14-07-2012, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2399914603
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 12   
Koniec: 05-07-2012 14:22:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR
(oryginalnie: Evetything You Should Know About Public Relations)
Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań
Davis Anthony

wydawnictwo REBIS
wydanie 2008 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-247-5
Tłumaczenie: Sawicka - Chrapkowicz Anna
Format: 15x22.5 cm, 336 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2

Opis książki Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR :
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji.

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.

Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.



okładka