Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! ~ WYPRZEDAŻ - 50% ~

26-06-2012, 20:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 2407603503
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 67   
Koniec: 23-06-2012 10:15:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

Pokrywam wszelkie koszty dostarczenia książki do Ciebie!

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

HIT WYDAWNICZY !!!

TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

24,00 -------> 12,00zł

WYSYŁKA LISTEM POLECONYM GRATIS!!!


Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

Okładka książki

Autorzy: Katarzyna Olejniczak

Rok wydania: 2009

Stron: 136

ISBN: 83-[zasłonięte]-2174-1

Format: 122x194

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis:

Ludzkie oblicze sprzedaży

Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów.

Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których "klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.

Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem!

  • Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie.
  • Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy.
  • Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj.
  • Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu.
  • Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach.
  • Wyznaczaj sobie realne cele.

Żródło: Wyd. ONEPRESS

PAMIĘTAJ!

Te traktaty uczą zwyciężać!

Książka jest NOWA stan IDEALNY.

Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

Wysyłka GRATIS!

Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.


PAMIĘTAJ!

Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

OSZCZĘDZASZ!

Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!


ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

W SUPER CENACH!!!

SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

W ATRAKCYJNEJ CENIE?

ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!


TOTALNA WYPRZEDAŻ -50% !!!

24,00 -------> 12,00zł

WYSYŁKA LISTEM POLECONYM GRATIS!!!

UWAGA!!!

Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

lub


Serdecznie zapraszam!


Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! ~ WYPRZEDAŻ - 50% ~