Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

04-03-2012, 12:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł      Najwyzsza cena licytacji: 24 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098779380
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 04-03-2012 17:19:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!

Okładka książki

Autorzy: Katarzyna Olejniczak

Rok wydania: 2009

Stron: 136

ISBN: 83-[zasłonięte]-2174-1

Format: 122x194

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Ludzkie oblicze sprzedaży

Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów.

Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których "klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.

Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem!

  • Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie.
  • Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy.
  • Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj.
  • Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu.
  • Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach.
  • Wyznaczaj sobie realne cele.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_sprzedaz