Opis: Jednym z wielu nowych odkryć tej książki jest odwrócenie tradycyjnego porządku kosmologii biznesowej poprzez umieszczenie idei i technologii w centrum procesu biznesowej ewolucji dzięki dostrzeżeniu, że firmy stanowią jedynie czasowe nośniki dla genów biznesowych. Wiemy, że walka o przetrwanie leży u podstaw działalności gospodarczej, ale ta walka zachodzi przede wszystkim pomiędzy ideami, pomysłami, a nie między firmami. Konkurencja pomiędzy firmami ma marginalne znaczenie dla sukcesu naszych firm i nas samych- Wszechmocne Prawa pokazują nam, że innowacje należą do naszych obowiązków, ale również że są przewidywalne i zachodzą na drodze różnicowania, częstych porażek, rzadkich sukcesów, dalszego różnicowania - czyli ogólnie procesu bardzo przypominającego proces doboru naturalnego.Pisząc językiem obrazowym i przystępnym, Richard Koch podkreśla wnioski płynące ze Wszechmocnych Praw odnośnie rynków, konkurencji, organizacji oraz ludzkiego zachowania. W tej przebogatej i kolorowej syntezie nauki i biznesu Koch daje nam świeże, potężne i unikalne narzędzie - coś, czego nikt inny przed nim nie dokonał: naukę sukcesu.
|
![](http://takmi.pl/img/p/1/5/7/2/4/4/157244.jpg)
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Koch Richard
- Podtytuł: Nauka sukcesu w biznesie
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: TEN MINUTE GUIDE TO BUSINESS PRESENTATIONS
- Tłumaczenie: Kluziński Jakub
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 27656
- Rok wydania: 2002
- Objętość: 322
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Ciężar: 0.545
- ISBN: 838[zasłonięte]0376
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 235[zasłonięte][zasłonięte]60143
- Wysokość: 18
- PKWiU: 58.11.1
|