Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSPIERANIE ROZWOJU UCZNIA NIEPRZECIETNEGO W SZKOLE

14-06-2015, 18:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22.68 zł     
Użytkownik SIWYDTP
numer aukcji: 5092294314
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
Dane kontaktowe
[zasłonięte]@siwydtp.pl
510-[zasłonięte]-553

 

 

 
Informacje dodatkowe
Wpłaty należy dokonać
na konto jedno
z poniższych kont.

BANK ZACHODNI WBK
98 1090 [zasłonięte] 101400
0001 [zasłonięte] 056343

mBANK
47 1[zasłonięte]140 20
0000 [zasłonięte] 3[zasłonięte]3026035

oraz z każdego konta za pośrednictwem

Płatności Allegro

DLA KLIENTÓW

Z ZAGRANICY:
IBAN
PL981[zasłonięte]1014
000[zasłonięte]01[zasłonięte]243

Kod SWIFT (BIC code)
BZ WBK S.A.: WBKPPLPP
--------------------------

PAMIĘTAJ
ŻĘ KUPUJĄC NA INNYCH AUKCJACH MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ NA
KOSZTACH
WYSYŁKI
 
Przesyłki staram się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksięgowaniu przelewu lub dnia następnego.

Shipping total
World Tariff posts
Polish PAYPAL

Jeśli 
po otrzymaniu
przesyłki nie będziesz do końca zadowolony z zakupionego produktu,
skontaktuj 
się z nami

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".

 

 

 

 

Wspieranie rozwoju ucznia nieprzeciętnego w szkole ogólnodostępnej

 

Redaktorzy: Eliza Chodkowska, Marta Uberman

 

ISBN:[zasłonięte]978-8338-616-7

 

Rok wydania: 2011

 

Liczba stron: 204

 

Format: B5

 

Oprawa: broszurowa

 

 

 

 

Spis treści: Eliza Chodkowska, Marta Uberman – Wstęp, Część I: WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI PRZEJAWIAJĄCYCH PONADPRZECIĘTNE UZDOLNIENIA I ZAINTERESOWANIA: Mieczysław Radochoński – Diagnoza i wspieranie rozwoju dziecka uzdolnionego jako problem pogranicza pedagogiki i psychologii, Alicja Ungeheuer-Gołąb – Problemy wspomagania rozwoju dziecka uzdolnionego literacko, Eliza Chodkowska – Wspieranie rozwoju dziecka z uzdolnieniami przyrodniczymi, Marta Uberman – Wspieranie rozwoju ekspresji plastycznej dziecka, Mirosław Dymon – Diagnozowanie uzdolnień muzycznych u dzieci, Część II: DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI: Edyta Obodyńska – Zagrożenie marginalizacją dzieci z nadwagą lub otyłością, Małgorzata Półtorak – Poszukiwanie skutecznych metod diagnozy dzieci dyslektycznych jako profilaktyka ich niepowodzeń szkolnych, Renata Zubrzycka – Problemy diagnozy, funkcjonowania psychospołecznego i wsparcia dzieci z wybranymi chorobami alergicznymi, Izabela Marczykowska – Działania profilaktyczne w obszarze wczesnej interwencji, Beata Szabała – Wspieranie rozwoju dziecka niepełnosprawnego poprzez aktywizację jego rodziny, Część III: DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU UCZNIÓW Z OBCIĄŻENIAMI ŚRODOWISKOWYMI: Marek Lukáč – Vybrané problémy vo formálnom vzdelávaní Rómov, Urszula Gruca-Miąsik – Wspieranie młodzieży z rodzin problemowych poprzez edukację moralną, Beata Gumienny – Grupa usamodzielniająca jako forma przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu wychowanków placówek socjalizacyjnych, Bożena Dusza – Czy liceum może być miejscem marginalizacji?, Wojciech Błażejewski – Rozwijanie zainteresowań uczniów jako forma przeciwdziałania wykluczeniu, Część IV: WARUNKI I ŚRODKI WSPIERAJĄCE ROZWÓJ UCZNIÓW: Alina Rynio – Szkoły katolickie szansą przezwyciężenia kryzysu wychowania, Krystyna Chałas – Edukacja aksjologiczna jako wyzwanie i zadanie szkoły wiejskiej w aspekcie szans integralnego rozwoju ucznia, Anna Bajorek – Wczesne wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym jako forma profilaktyki marginalizacji i wykluczenia społecznego, Lidia Perenc – Medyczne wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym, Zdzisław Kazanowski – Wspieranie rozwoju dziecka poprzez rozwijanie jego motywacji do nauki szkolnej, Marta Wrońska – Program telewizyjny stymulatorem czy elementem zakłócającym rozwój mowy małego dziecka? – studium teoretyczno-empiryczne, Maria Kocór – Uzależnienie od Internetu wśród młodzieży szkolnej.

 

 
REKLAMA