Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE W SŁUŻBACH RATOWNICZYCH (D

10-06-2014, 3:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15.43 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4230429127
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-06-2014 03:20:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art193048
Wsparcie psychologiczne w służbach ratowniczych (druk cyfrowy) - Angela Hetherington [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiPsychologiaDlaPraktykówPsychologia Dla Praktyków
autor:
Angela Hetherington
rok wydania:
2004
Opis

Charakter pracy w służbach ratowniczych wiąże się z ciągłym narażeniem na kontakt z traumatycznymi wydarzeniami, co wymaga od pracowników tych służb zrozumienia reakcji stresowych u osób, którym pomagają, oraz umiejętności radzenia sobie z nimi. Ponadto częsta styczność z traumatycznymi wydarzeniami może narazić na stres pourazowy również samych ratowników. Dzięki lekturze książki dowiesz się wiele na temat psychologicznych i emocjonalnych następstw traumatycznych doświadczeń, a także właściwych metod interwencji. Książka dotyka zagadnień związanych z codziennymi doświadczeniami pracowników służb ratowniczych: strażaków, policjantów, załóg karetek i oddziałów reanimacyjnych. Poruszane tematy mogą zainteresować również ratowników pracujących w miejscach katastrof oraz wolontariuszy organizacji charytatywnych.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
150 x 210
ilość stron:
136
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]95742
ISBN:
83[zasłonięte]89574-6
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.