| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Invest Bank o/Katowice 92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 lub mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Wspólnota i stowarzyszenie Rozprawa o komunizmie i socjalizmie jako empirycznych formach kultury. Tonnies Ferdinand
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN wydanie 2006 r. ISBN:[zasłonięte]978-83-15398-4 Format: 16.5x24 cm, 392 stron Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Wydanie: 2
Opis książki Wspólnota i stowarzyszenie : Znana i szeroko cytowana praca wybitnego klasyka niemieckiej socjologii, założyciela Niemieckiego Towarzystwa Socjologicznego, zajmuje nadal – po 120 latach – ważne miejsce w literaturze socjologicznej, a tytułowy podział na wspólnotę i stowarzyszenie stał się kanonem wiedzy z zakresu teorii społecznej wartym, także dzisiaj, dokładnego przestudiowania.
Wspólnota i stowarzyszenie nie należy już dzisiaj do lektur bezwzględnie obowiązkowych [...]. O jej ważności wszakże przesądza i to, że była w swoim czasie książką głośną, na którą bardzo często się powoływano, i to, że [...] otwierała w socjologii niejedną nową drogę, którą można było iść nie uświadamiając sobie nawet długu zaciągniętego wobec Tönniesa. Wydaje się zresztą, iż lektura tego autora pokazuje lepiej niż lektura jakiegokolwiek innego klasyka socjologii rozdroże, na jakim znalazła się ta dyscyplina na przełomie wieków – XIX i XX – w dobie „wielkiej reorientacji myśli europejskiej”. „Eklektyzm” Tönniesa był sprawą nie tylko temperamentu, lecz również sytuacji historycznej, w jakiej znajdował się ten myśliciel – sytuacji na pograniczu epok”.
(Ze Wstępu do wydania polskiego)
| |