Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Współdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej.

19-01-2012, 14:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997062807
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 06:43:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Współdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym
Łucja Reczek-Zymróz

Współdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]58721
  • liczba stron: 334
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: impuls
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Książka Współdziałanie pedagogiczne szkoły ze środowiskiem lokalnym składa się z trzech części. Część pierwsza zawiera wyjaśnienia terminów związanych z pojęciami "środowisko lokalne" i "współdziałanie pedagogiczne". Przedstawia również rozważania na temat działalności wychowawczej, dydaktycznej, opiekuńczej i profilaktycznej szkoły podstawowej jako najważniejszego ogniwa systemu oświatowego. Ponadto prezentuje rolę i zadania nauczyciela we współczesnej szkole na tle realiów wdrażania reformy oświatowej.W części drugiej znajduje się opis metodologii badań własnych autorki. W szczególności przedstawia ona: problematykę badań (współdziałanie szkoły ze środowiskiem lokalnym w zakresie wychowania, kształcenia, opieki i profilaktyki), zmienne i określone wskaźniki, charakterystykę metod i narzędzi badawczych, miejsca i czasu badań oraz badanych grup. Badania przeprowadzono na terenie szkół podstawowych oraz środowiska lokalnego Tarnowa i okolic. Zastosowano następujące metody: wywiad, ankietę, skalowanie, analizę dokumentacji, obserwacje. Badaniami objęto 103 nauczycieli, 202 rodziców oraz 20 przedstawicieli instytucji i organizacji środowiska lokalnego.Trzecia część książki zawiera analizę wyników badań. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: stan współdziałania pedagogicznego szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym (z określeniem m.in. instytucji i dziedzin współdziałania), realizacja współdziałania pedagogicznego (cele, treści, metody, formy), efekty współdziałania oraz ich uwarunkowania. Podsumowanie tej części stanowią uogólnienia wyników badań oraz wnioski dla praktyki.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa