Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Współczesny marketing filozofia strategie instrume

12-07-2012, 10:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik ewa12_2010
numer aukcji: 2392770089
Miejscowość Chyliczki k/Piaseczna
Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-07-2012 14:38:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty Autor: Bielski Ireneusz Wydawca: Wydawnictwo Studio EMKA Okładka miękka Niektóre klasyczne instrumenty analityczne marketingu są jeszcze mało spopularyzowane. Jednocześnie nie spełnia oczekiwań dzisiejszych menedżerów większość podręczników dotychczas na ten temat napisanych. Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego: •zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych •przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych •opisuje nowe techniki analizy portfelowej •proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych •zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem •zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu. Książka Bielskiego jest pomyślana jako podręcznik akademicki, może jednak równie dobrze służyć menedżerom chcącym samodzielnie zgłębiać tajniki marketingu.