Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSPÓŁCZESNY M@RKETING filozofia strategie instrum.

24-08-2014, 7:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13.50 zł     
Użytkownik kolibot
numer aukcji: 4513330103
Miejscowość OPOLSKIE
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-08-2014 07:16:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowacyjnością.

Wydawca: Studio Emka


Liczba stron:3474 Format: 16.0 x 23 cm



Dodano 2[zasłonięte]013-11 21:57
Na życzenie Klienta oferujemy pakowanie wybranych książek na prezent.
Za jedyne 10 zł wybrana książka (lub kilka) zostanie zapakowana w błyszczący i radosny  papier oraz ozdobiona wstążeczkami i szklanymi błyszczącymi gwiazdkami.
Do prezentu dołączamy bilecik (pusty lub z dedykacją od Państwa).


Chciał(a)byś zobaczyć jak zostanie zapakowany prezent? Skorzystaj z opcji "skontaktuj się ze sprzedającym", wyślemy Ci przykładowe zdjęcia.