Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Współczesne Zagadnienia Marketingu Politycznego I

19-05-2014, 3:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 4166870374
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-05-2014 03:38:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Adamik-szysiak (Red.), Małgorzata / Maguś (Red.), Wojciech  Współczesne Zagadnienia Marketingu Politycznego I Public Relations

Adamik-szysiak (Red.), Małgorzata / Maguś (Red.), Wojciech  
Współczesne Zagadnienia Marketingu Politycznego I Public Relations 
   Książka 
 
 > >
 >
 > > > >
 > > >
Pełny opis produktu
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.
 Tytuł:Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
 Oprawa:miękka
 Liczba stron:326
 Rok wydania:2013
Wydawnictwo:UMCS UMCS
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]78428 978[zasłonięte][zasłonięte]78428
Data wydania:2[zasłonięte]013-04
 Waga produktu:613 g.