Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Współczesne tendencje w zarządzaniu... [nowa]

18-05-2014, 6:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47.51 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251727845
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 06:43:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Współczesne tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64158
  • liczba stron: 240
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-03
  • Opis

    Celem podręcznika jest przybliżenie Czytelnikowi współczesnych problemów w zarządzaniu zasobami ludzkimi, występujących zarówno w przedsiębiorstwach, jak i instytucjach sektora publicznego. W poszczególnych sześciu rozdziałach przedstawiono strategiczne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi, które staje się koniecznością współczesnych organizacji, tak biznesowych, jak i sektora publicznego, gwarantującą ich efektywne funkcjonowanie i dynamiczny rozwój. Podręcznik został napisany z myślą o studentach uczelni ekonomicznych, szczególnie może być polecany na kierunku zarządzanie. Stanowi także kompendium wiedzy skierowane do praktyków zarządzających przedsiębiorstwami oraz instytucjami administracji publicznej.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
    1.1. Pojęcie, cele i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi
    1.2. Modele strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi
    1.3. Charakterystyka najważniejszych funkcji zarządzania zasobami ludzkimi
    1.4. Diagnoza zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
    1.5. Współczesne kierunki rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi
    Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami menedżerskimi w przedsiębiorstwie
    2.1. Pojęcie i cechy kompetencji menedżerskich
    2.2. Charakterystyka składników struktury kompetencji menedżerskich
    2.3. Modele kompetencji menedżerskich
    2.4. Przegląd metod oceny kompetencji menedżerskich
    2.5. Przegląd metod doskonalenia kompetencji menedżerskich
    Rozdział 3. Kapitał ludzki jako podstawowy zasób kształtujący wartość przedsiębiorstwa
    3.1. Znaczenie kapitału ludzkiego jako czynnika budującego wartość niematerialną przedsiębiorstwa
    3.2. Pojęcie i struktura kapitału ludzkiego
    3.3. Modele zarządzania kapitałem ludzkim
    3.4. Wybrane metody oceny poziomu kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie
    3.5. Pomiar i poziomy oceny wpływu kapitału ludzkiego na cele przedsiębiorstwa
    Rozdział 4. Wpływ pracy zespołowej na efektywność przedsiębiorstwa
    4.1. Pojęcie i przyczyny tworzenia zespołów w przedsiębiorstwie
    4.2. Rodzaje zespołów i ich funkcje
    4.3. Determinanty i proces tworzenia zespołu w przedsiębiorstwie
    4.4. Czynniki kształtujące poziom efektywności pracy zespołowej
    4.5. Miejsce oceny efektywności zespołu w systemowej ocenie efektywności przedsiębiorstwa
    Rozdział 5. Kreowanie kultury organizacyjnej
    5.1. Pojęcie i rodzaje kultury organizacyjnej
    5.2. Wpływ kultury organizacyjnej na jakość kapitału ludzkiego
    5.3. Metody diagnozowania kultury organizacyjnej
    5.4. Model Doskonalenia Zarządzania Polskiej Nagrody Jakości jako przykład narzędzia wykorzystywanego w procesie kształtowania kultury organizacyjnej i jakości funkcjonowania organizacji
    5.5. Kultura organizacyjna, a proces zmian i doskonalenia funkcjonowania organizacji
    Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej
    6.1. Administracja publiczna jako obszar zarządzania
    6.2. Cele i uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze publicznym
    6.3. Jakość pracy w administracji publicznej
    6.4. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi w administracji państwowej
    6.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w samorządzie terytorialnym
    Spis rysunków i tabel
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa