Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WSPÓŁCZESNE OBLICZA MEDIÓW _Marszałek-Kawa_wys.0

06-07-2014, 17:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 4370467220
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 06-07-2014 17:10:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




WSPÓŁCZESNE OBLICZA MEDIÓW

 

 

red. Marszałek-Kawa Joanna

 

 

Wydawnictwo: Adam Marszałek
Wydanie: 1

Rok: 2008
Oprawa: miękka 
Format: 16,5 x 23,5 cm
Stron: 366
ISBN:[zasłonięte]978-8341-887-4

 





OPIS KSIĄŻKI:


Największy rozwój media przeżyły jednak w XX wieku. Obecnie odgrywają ogromną rolę na świecie, stanowiąc swoistego rodzaju łącznik pomiędzy władzą ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą a społeczeństwem. Z jednej strony media masowe służą do przekazywania wiadomości, bez których trudno wyobrazić sobie życie społeczne, kulturalne, gospodarcze, naukowe i polityczne. Z drugiej zaś starają się wpływać, w pewnym określonym politycznie celu, na sposób myślenia, przekonania, wyznawane wartości, kreować nasze marzenia i gusty, ale także wpływać na podejmowane działania. Ta niezwykła siła, która tkwi w informacji spowodowała, że obecnie środki masowego przekazu określa się pojęciem „IV władzy". Mass media tworzą więc bohaterów, wyznaczają trendy mody. Odgrywaj ą także znaczącą rolę w polityce. Oddziałują na przebieg kampanii wyborczych prezentując kandydatów na najwyższe urzędy, którzy mówią i wyglądają, zgodnie z preferencjami większości opinii publicznej. Dzięki mediom również wiele afer politycznych miało szansę ujrzeć światło dzienne (odwołując się tylko do ostatnich przykładów z polskiej rzeczywistości politycznej - tzw. Rywingate, sprawa prywatyzacji PZU itp.).

      SPIS TREŚCI:

          1. Świat polityki a świat mediów
          2. Mass media. Narzędzie czy podmiot władzy
          3. Medialna mitologia faktów
          4. Manipulatorzy masowej wyobraźni
          5. Informacja a polityka
          6. Media lokalne i samorząd terytorialny wobec zasady jawności
          7. Wojna z Gazetą na poziomie administracji samorządowej. Oręż, taktyka i strategia
          8. Zwykły, tani, krystaliczny? "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" jako źródło wiedzy o populizmie
          9. Edukacja medialna w świecie globalnym. Wpływ przemocy medianej i wirtualnej rzeczywistości na zachowania przestępcze młodzieży
          10. Polskie radio podczas II wojny światowej
          11. Prasa okresu międzywojennego jako źródło do dziejów radiofonii.Warsztat pracy dziennikarza
          12. Kilka słów o dziennikarzach
          13. Fabryka strachu - czyli jaka będzie telewizja XXI wieku?
          14. Sugestia jako forma wpływu społecznego
          15. Coś się chyba kończy
          16. Specyfika pracy dziennikarza gazety regionalnej
          17. Z problematyki archiwizowania dokumentacji radiowej i telewizyjnej w Polsce
          18. O specyfice i funkcjach dokumentu radiowego jako przedmiotu badań historyka
          19. Funkcjonowanie rozgłośni studenckich na przykładzie radia "Sfera"
          20. Polski system telewizji publicznej a rozwiązania europejskie
          21. Specyfika pracy korespondenta zagranicznego na przykładzie misji w Iraku Mariusz Załuski Newsdesk w gazecie -
            nowe tendencje organizacji pracy redakcji
          22. Audycje informacyjne na żywo i na nośnikach trwałych. Różnice i podobieństwa
          23. Sąd młodości. O etyce i mediach
          24. Postępowanie w sprawie udzielenia koncesji

             

            ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

             


            © PanelReklamowy


            _____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

            FINALIZACJA TRANSAKCJI
            1.
            Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
            2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
            3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
            4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
            5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
            6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

            PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
            1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
            2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
            3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
            4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
            5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
            6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

            WYSYŁKA PRZEDMIOTU
            1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
            2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
            3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
            4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
            5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
            6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



            7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
            8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
            9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

            REKLAMACJE I ZWROTY
            1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
            2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
            3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
            4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
            5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
            6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

            KOMENTARZE
            1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
            2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
            3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

            zawsze szybko, miło, kompleksowo