Dane firmy:
Księgarnia internetowa
BookMaster_pl
ul. Stroma 18a
00-100 Warszawa
poniedziałek-piątek 10-18
Odbiór osobisty:
Każdą zakupiony produkt możesz odebrać osobiście,
oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.
|
BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane produkty są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " o mnie".
Zapraszamy do licytacji.
Przedmiotem licytacji jest:
Współczesna przestrzeń edukacyjna. Geneza, przemiany, nowe znaczenia. Tom 2
Bednarska Małgorzata, Musiał Ewa
|
|
Szczegóły:
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]85053liczba stron: 496okładka: miękkawydawnictwo: impulswymiary: 160 x 235 mmData wydania: 2[zasłonięte]014-02Stan: NOWA, NIEUŻYWANA
|
Współczesna przestrzeń edukacyjna. Geneza, przemiany, nowe znaczenia. Tom 2 opis:
Na współczesną przestrzeń edukacyjną warto spojrzeń zarówno w kontekście dyskursywnej konfrontacji teorii, jak i praktyki codziennej, świata doświadczanego i przeżywanego przez podmioty tej przestrzeni, wykorzystując do tego zarówno perspektywę klasyków nauk społecznych, jak i nowopowstałych kierunków współczesnej pedagogiki, do których należy pedagogika miejsca. Wybór tematyki opracowania ma swoje uzasadnienie w przemianach instytucji edukacyjnych i społecznych relacji wychowawczych. Każdy z tekstów stanowi wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej, w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń.
Fragment ze Wstępu
Wszystkie teksty zawarte w niniejszej książce stanowią wkład własny każdego z Autorów w dyskurs traktujący o współczesnej przestrzeni edukacyjnej w kontekście jej genezy, przemian, nowych znaczeń.
O strukturze publikacji zadecydowały wyszczególnione obszary, w których obrębie toczyły się naukowe dyskusje. Należy jednak wyraźnie podkreślić, że przygotowane teksty mają charakter wielowątkowy oraz interdyscyplinarny. Wpisanie tekstu do jednej z pięciu części publikacji jest podyktowane wyraźnym zaakcentowaniem przez Autora głównego z podjętych motywów.
Pierwsza część publikacji zawiera opracowania, w których dokonano rozważań nad historycznymi i współczesnymi konotacjami przestrzeni edukacyjnej. Druga część poświęcona została szerokim analizom procesu transformacji przestrzeni edukacyjnej w jej formalnym i nieformalnym wymiarze. W tekstach usytuowanych w części trzeciej scharakteryzowane zostały wybrane zjawiska edukacyjne w przestrzeni publicznej. Część czwarta skoncentrowana jest wokół refleksji nad przedszkolem i szkołą jako przestrzeniach praktyki edukacyjnej. Kolejna, piąta część, przedstawia osobę nauczyciela, którego różnorodna aktywność zawodowa jest wyraźnie dostrzegana w przestrzeni edukacyjnej.
Przestrzeń edukacyjną należy postrzegać jako zjawisko wielopłaszczyznowe, dynamicznie, zmienne, o charakterze otwartym. Mamy nadzieję, że udało nam się dokonać opisu przestrzeni edukacyjnej w całej jej różnorodności, a także zainspirować do dalszych analiz, wykraczających diagnozą i opisem poza zarysowany w niniejszym opracowaniu obszar badawczy.
Zapraszamy
- 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
- 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
- 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
- 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
- 5. Sprawdź nasze komentarze
|